Gry

Twórcy gry Cyberpunk 2077 „chciwość zostawiają innym"

przeczytasz w 1 min.

Polskie studio CD Projekt RED uważa, że w przypadku gry Cyberpunk 2077 jest w stanie osiągnąć biznesowy sukces, pozostając fair wobec graczy.

Ekipa CD Projekt RED jest jedną z najbardziej lubianych przez graczy – nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Twórcy Wiedźmina 3 są znani z uczciwego podejścia do społeczności oraz biznesu i wszystko wskazuje na to, że w przypadku ich najnowszego projektu, czyli gry Cyberpunk 2077, nie będzie inaczej.

Mikropłatności w grach to ostatnio temat na topie i kolejni wydawcy „przekonują się” do nich, choć gracze rzadko są zadowoleni z ich wprowadzania. Ci, którzy pozostają sceptyczni wobec takiego modelu, a czekają na nowe dzieło REDów, mogą odetchnąć z ulgą. Jak czytamy w oficjalnym wpisie, będącym odpowiedzią do jednego z użytkowników… 

„Nie martw się. Myśląc o Cyberpunk 2077, myśl tak jak o Wiedźminie 3 – to ogromna kampania dla jednego gracza, otwarty świat, RPG napędzane fabułą. Żadnych haczyków. Otrzymujesz to, za co zapłaciłeś – żadnych bzdur, po prostu uczciwe granie, jak w Dzikim Gonie. Chciwość zostawiamy innym”.

Można się domyślać, że jest to odpowiedź na ostatnie kontrowersje związane ze Star Wars: Battlefront II. Najpewniej jednak taka sytuacja nie powtórzy się w przypadku gry Cyberpunk 2077, która wciąż nie ma nawet przybliżonej daty premiery.

Żeby nie było jednak tak kolorowo, REDzi mają ostatnio również pewne problemy wizerunkowe i kadrowe. Pozostaje tylko trzymać kciuki, by jak najszybciej udało się im z nimi uporać.

Źródło: Eurogamer, CD Projekt RED na Twitterze

Komentarze

38
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    HomeAudio
    4
    Oj... Kibicuję im jak nikomu innemu w ostatnim czasie. Pokażcie Panie/Panowie z CD Projekt RED jak się powinno gry robić! Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością!
    (PS: Jak by się dało - chętnie też bym przygarnął wersję pod VR - bez względu na cenę takowego wydania).
    • avatar
      Snack3rS7PL
      3
      Ja nie rozumiem, po co o tym informują, wydadzą grę to będzie można ponarzekać, narażają się tylko na niepotrzebną krytykę, osób, które potrafią znaleźć problem tam gdzie go nie ma.
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        Czy to software czy hardware, najlepiej by dzieło było owiane tajemnicą aż do czasu ukończenia na v1.0.
        • avatar
          Tomasz Słowik
          0
          Nooo, bardzo uczciwe, super firma po prostu. A że coraz mniej ludzi chce tam pracować, to zbieg okoliczności. Polecam obejrzeć:

          https://www.youtube.com/watch?v=AynvqY4cN8M

          Oni mają dobry tylko dział PR, dzięki któremu takie a nie inne stwierdzenia padają w artykułach jak tutaj i jemu podobnych.
          • avatar
            KORGAN
            -1
            Odchodzi Glowny projektant gry po 5 latach pracy nad nia a polacy nadal nie widza problemu bo Sa oczarowani Wiedzminem 3. Tylko ze wiekszosc ludzi ktora go zrobila pracuje juz gdzie indziej.
            • avatar
              Maxdamage
              -3
              W wywiedzie dal Strefy Inwestorów szefo CDPR gadał o tym jak cyberpunk, jako ze to znacznie większa gra, bedzie " bardziej komercjalnie dostępny" dla "szerszej grupy odbiorców".

              Powiedział tez wyraźnie, ze Gwint to pierwsze kroki CDPR w modelu "Games as a Service", który maja zamiar zaimplementować w "przyszłych grach".

              Także, jakkolwiek to smutne, CDPR poczuło piniondz i weszło w objęcia mamona.
              Osobiście już spisuję powoli Cyberpunka na straty...
              • avatar
                KORGAN
                -6
                Wlasnie podali na golu ze CDPR poszukuje 89 pracownikow. Ludzie masowo odchodza od nich. Dawac minusy ;)
                • avatar
                  kitamo
                  -23
                  Do wiedzmina wydali DLC które było płatne - choc trzeba przyznać że bardzo dobrze wycenione. Mikropłatnosci nie były potrzebne.
                  Tak samo będzie i w cyberpunku który nie będzie miał potencjały online a więc mikroplatnosci sensu i tak nie mają za to DLC juz sens ma.
                  Jak widać z wady można zrobić zaletę ;)
                  • avatar
                    KORGAN
                    -28
                    Odezwali sie wladcy gier :D Ponad 5 lat tworza gre a nawet screena nie dali. Poza tym Cyberpunk sprzeda sie slabo bo te klimaty nie Sa popularne co pokazal Deus Ex, Shadowrun czy Blade Runner. Jezeli genialny Wiedzmin sprzedal sie tak srednio porownujac np do Fallouta 4 czy Skyrima to tym bardziej Cyberpunk wypadnie przecietnie. Stawiam na max 5mln. Ps. Polacy bronia redow i zaraz mnie zminusuja a tworca Star Citizena cisna rowno mimo iz ci pokazuja nonstop nowe gameplaye itp.