Gry

W tym przypadku dobrze, że opada - wykres stabilności Cyberpunk 2077

Rozkręcający się tydzień przyniósł nam już m. in. najnowsze dane dotyczące inflacji w Polsce, a także stabilności Cyberpunk 2077. Skupmy się na wykresie związanym z tą drugą kwestią, bo mimo wszytko jest to zdecydowanie przyjemniejsze.

Cyberpunk 2077 coraz bardziej stabilny

Omawianie wyników finansowych CD Projekt nie może obyć się ostatnio bez wzmianek na temat Cyberpunk 2077. W pierwszym kwartale tego roku CD Projekt udało się wygenerować 198 mln zł przychodów oraz 32,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wyniki znacznie poniżej oczekiwań analityków i pewnie również przedstawicieli polskiej spółki.

Podkreślono, co absolutnie nie dziwi, iż w największym stopniu do omawianych wyników przyłożył się Cyberpunk 2077. Nie podano jednak nowych danych dotyczących liczby sprzedanych egzemplarzy gry. Ponownie skupiono się za to na tym, iż cały czas jest ona ulepszana, a wydawane aktualizacje znacząco poprawiają jej wygląd i działanie. Zaprezentowano nawet wykres stabilności gry. Dobrze, że obserwujemy na nim tendencję spadkową, ponieważ uwzględniona została tu liczba zgłaszanych awarii.

Cyberpunk 2077 wykres stabilności

Cyberpunk 2077 zgodnie z planem zmierza na nowe konsole

Co przyniosą kolejne miesiące? W kontekście Cyberpunk 2077 między innymi zapowiadaną od dawna aktualizację, która pozwoli grze w pełni (miejmy nadzieję) wykorzystać możliwości konsol Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Premiera planowana jest na drugą połowę tego roku.

„Zamierzamy wywiązać się z obietnicy danej graczom w styczniu. Choć widzimy znaczną poprawę, duża część zespołu nadal pracuje nad tym, by gracze mogli czerpać jeszcze większą przyjemność z gry w Cyberpunka. Jednocześnie wprowadzamy pierwsze wewnętrzne zmiany związane z transformacją studia. To długotrwały proces, jednak wiemy, że jest on konieczny, byśmy mogli efektywnie pracować nad dwoma projektami AAA jednocześnie.” - Adam Kiciński, Prezes Zarządu CD Projekt

Cyberpunk 2077

Jak widać nie zabraknie również kolejnych poprawek. Być może sprawią one, że Cyberpunk 2077 wróci do sklepu PlayStation Store, bo jak do tej pory Sony pozostaje w tej kwestii nieugięte.

Część z Was zdecydowała się na zakup Cyberpunk 2077, co można było wywnioskować z komentarzy pod innymi publikacjami. Czy po kolejnych poprawkach zauważyliście poprawę wyglądu i stabilności gry?

Źródło: CD Projekt

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    MarcinNS
    12
    Crashy mniej bo coraz mniej osób gra.
    • avatar
      Ciekawski_
      6
      Niestety ale pierwsze wrażenie jest najważniejsze i można je zrobić tylko raz. W przypadku CP2077 było ono fatalne. Cokolwiek by nie zrobili REDzi tej gry już nie uratują. W świadomości graczy na zawsze będzie to przeciętniak i nic więcej.
      Jedyne co mogą zrobić, to wydać duży płatny dodatek, perfekcyjnie dopracowany, znacząco wzbogacający grę. Wówczas wszyscy recenzenci na świecie przetestują grę jeszcze raz i jeśli tym razem wszystko będzie działać jak należy, to gracze mogą dać tej grze drugą szansę. Zwłaszcza jeśli wydadzą też wersję "GOTY" w cenie nie wyższej niż premierowa.
      • avatar
        uraharu
        3
        jedna z najlepszych gier ostatnich lat
        w obecnej wersji błędy zdarzają się już bardzo rzadko

        czekam z niecierpliwością na pierwsze duże DLC i nową część miasta ;)
        • avatar
          szymcio30
          3
          Przecież po patchu 1.2 Cyberpunk 2077 chodzi 25-30fps na PS4Pro. Czyli akceptowalnie jak na tak starą konsole. Sony jest "nie ugiete" tylko to takie koloryzowanie, bo potrzeba cudu aby ta gra chodziła jeszcze lepiej. Nie da się oszukać czasu i dlaczego ekskluzywnych gier z PS5 nie będą wydawać na PS4? Np Ratchet & Clank: Rift Apart, Gran Turismo 7, Returnal itp
          • avatar
            kitamo
            2
            Ale o czym oni w ogole gadają?

            Peak grających pol roku temu wynosil 300tys a obecnie gra w tą grę z 15k ludzi. O czym tu w ogole mowa?
            • avatar
              Abigail
              2
              Cudowny wykres... z jedną osią, a druga nie wiadomo w jakiej ilości ma to symbolizować czy 1 crash czy 1000000 mln crashy. RED'zi zasłużyli na tego kopa w du... na pohybel Wolskim produktom.
              • avatar
                Marucins
                2
                Co to za zapchlony wykres? Gwdzie opisana oś Y?
                CDPR nie ośmieszajcie się - wasz Cyberbug 2077 można tknąć coś w granicy świąt Bożego Narodzenia. Nie wcześniej.
                • avatar
                  pablo11
                  1
                  @szymcio30
                  Na Slimie też da się bez problemu grać. Zdarzały się gry, które na konsolach działały gorzej. W sumie ciekawi mnie, jak działa Fallout 76, bo na PC jest niegrywalny u coraz większej liczby osób. I to nawet u tych z topowymi podzespołami w kompie.Chyba po update z Bractwem Stali zaczął rwać jak głupi. Ktoś coś mówił, że przełączenie na inne renderowanie coś poprawia, ale nie chce mi się sprawdzać.
                  • avatar
                    typowy_janek
                    1
                    Gra roku w która gra 11tys osób , już byla do kupienia w euro AGD za 79zl xd
                    • avatar
                      Klops
                      0
                      CP to zwyczajne oszustwo finansowe.
                      • avatar
                        Dzentel
                        0
                        "Zaprezentowano nawet wykres stabilności gry. Dobrze, że obserwujemy na nim tendencję spadkową, ponieważ uwzględniona została tu liczba zgłaszanych awarii."

                        Mniej osób gra to i mniej zgłoszeń. Zaczynających od nowa (lub po prostu nowych) jest pewnie mniej niż tych ewentualnie kończących. Dość proste i logiczne jaki tego efekt.