Internet

Comcast szykuje konkurencję dla YouTube’a

przeczytasz w 1 min.

Serwis będzie najprawdopodobniej nosił nazwę Watchable. Oglądalibyście?

Comcast

O planach stworzenia konkurencji dla YouTube’a słyszeliśmy się już wiele razy, z niemal każdej możliwej strony. Źródła Business Insider donoszą o kolejnym, który miałby ponadto pojawić się już naprawdę niedługo. Nazywa się Watchable, a stoi za nim nikt inny, jak największy operator kablowy w Stanach Zjednoczonych – Comcast.

Informacje pochodzą od anonimowych informatorów Business Insider. Według nich Watchable ma wystartować w ciągu „najbliższych tygodni”, choć dokładna data nie została ujawniona. Comcast nawiązał ponoć współpracę z wieloma dużymi wytwórniami i mniejszymi producentami, dzięki czemu platforma szybko zostanie wypełniona różnorodnymi treściami – od sportu, po „śmieszne filmiki”.

Początkowo usługa Watchable dostępna będzie wyłącznie na kompatybilnych urządzeniach mobilnych i przystawkach do TV. Wraz ze wzrostem popularności serwis sukcesywnie ma rozszerzać swój zasięg, aż wreszcie stanie do walki z największymi – z YouTube’em, Vimeo, DailyMotion i resztą. Tylko czy jest w ogóle jeszcze miejsce na kolejną platformę zarządzaną przez giganta?

Źródło: SlashGear

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!