Gry

Oto jak Dark Souls wygląda w wersji Remastered

przeczytasz w 1 min.

Niespełna dwa miesiące dzielą nas od premiery gry Dark Souls: Remastered – odświeżonej wersji jednego z najlepszych RPG ostatnich lat. Obejrzyjcie nowe materiały wideo i sprawdźcie, jak wypięknieje ta produkcja.

Dobry kucharz nawet ze starego kotleta potrafi zrobić przepyszne danie, a Polacy ze studia QLOC mają właśnie takie ambicje. Przygotowywana przez nich gra Dark Souls: Remastered ma być arcydziełem, a że pierwotna wersja to był już kawał solidnego erpega, nie jest to coś, co miałoby być niemożliwe do wykonania. Czas jednak na konkrety.

Co się zmieni w Dark Souls: Remastered?

Jaki przepis na to danie mają Polacy? Ich „kotlecik” ma się dobrze prezentować, dzięki podniesieniu rozdzielczości – do pełnego 4K (na pecetach), do skalowanego 4K (na Xbox One XPlayStation 4 Pro) i do 1080p (na Xbox One i PlayStation 4), a posiadacze Nintendo Switch (dla których wersję przygotowuje studio Virtuous) pograją w 720p. 

Dark Souls: Remastered smok

Oprócz zwiększenia ostrości i szczegółowości obrazu twórcy zamierzają również poprawić efekty światła, cieni i wody. Wszystko to, by Dark Souls: Remastered rzeczywiście mogło cieszyć oczy graczy, którzy zdecydują się na powrót do tego świata lub też na rozpoczęcie w nim swojej przygody. Zobaczcie porównanie przed i po odświeżeniu:

Dark Souls: Remastered – porównanie grafiki przed i po

na PC (od Candyland):

i na PlayStation (od DualShockers):

Nie tylko grafika…

Cóż nam jednak po dobrze wyglądającym daniu, jeśli nie będzie smaczne? Takie samo pytanie musiała sobie zadać ekipa QLOC, która postanowiła, że pogrzebie też trochę „pod maską”. Zapowiedziała między innymi poprawki dotyczące balansu rozgrywki oraz trybu zabawy wieloosobowej. Na przykład liczba graczy online zwiększy się z 4 do 6.

Dark Souls: Remastered walka

Infrastruktura sieciowa będzie oparta na serwerach dedykowanych, pojawi się narzędzie do „zapraszania” znajomych, będzie możliwość włączania i wyłączania regionalnego matchmakingu, a to wszystko to tylko część zapowiedzianych cech gry Dark Souls: Remastered, której premiera została zapowiedziana na 25 maja 2018 roku.

Tymczasem zostawiamy was już z trwającym prawie pół godziny zapisem rozgrywki od PCGamesN…

Dark Souls: Remastered – gameplay (PC)

Źródło: PC Gamer, IGN, Dark Side of Gaming, Candyland, DualShockers, PCGamesN

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    thormak
    1
    Sprzedaż kotleta level remastered.
    • avatar
      danieloslaw1
      1
      Bardzo lubie ds ale jesli bedzie kosztował 40dolców to podziękuje............ 60zł bym jeszcze dał
      • avatar
        Konto usunięte
        1
        czyli można by to dodać jako HD textur pack za free
        • avatar
          Tychus
          1
          Grałem niedawno z dsfixem w 1080p z lockiem na 30 klatek i nawet w Blightown nie było spadków. Tylko trzeba wyłączyć w ustawieniach nakładkę Steam podczas gry inaczej będzie stuttering.
          • avatar
            kombajn
            0
            Pal licho serwery i gry sieciowe (choć pewnie to dla większości ludzi ważna sprawa) ja chce wiedzieć czy dostosowali sterowanie do myszki i klawiatury.
            • avatar
              PITUCH1
              0
              remasterom nieee !!!!!!!!! chyba , że za freeeko do orginału :)
              • avatar
                DreamerDream
                0
                Parę info:
                "Co się zmieni w Dark Souls: Remastered?
                dzięki podniesieniu rozdzielczości – do pełnego 4K (na pecetach)"
                Stara wersja też pozwala na 4k, ale wymaga modów ze względu na fatalny port i maksymalną rozdzielczość renderowania 720p.

                Pod względem graficznym dużej zmiany nie ma - tu i ówdzie zrobiono mały lifting oświetlenia i niektórych tekstur i tyle. Wszystkich jednak ciekawi, czy zostanie naprawiona lokacja Blightown, która powodowała ciągłe spadki fps


                Ogólnie można powiedzieć, że to po prostu zwykły port, który lekko pozmieniali, aby dostosować go do wyższych rozdzielczości i pracy w 60fps. Nie ma czym się jarac, choć możliwość grania w ds na switchu to bardzo zachęcający argument do kupna, ale na PC nie warto, skoro można uzyskać podobny efekt dsfix'em i paczką tekstur.