![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/52972/STANDARDICON/5109d2aba9ef3225b8e3218b8c4b1d2b4176f090.jpg/320x0x1.jpg)
Sony przeprasza za błąd na PlayStation Store, ale darmowych zamówień realizować nie zamierza.
Sony nie jest raczej firmą, która znajduje się na czarnej liście graczy. Ostatnia sytuacja i reakcja Japończyków na nią niektórym się jednak nie podoba.
Kojarzycie być może ostatnie zamieszanie związane z Fallout 4? Przypomnijmy, iż w skutek błędu na PlayStation Store można było przez kilka godzin zdobyć Season Pass do Fallout 4 za darmo. Wydawało się, że osoby, które załapały się na tę niespodziewana „promocję” będą mogły Season Pass zatrzymać. Nic z tego.
Dość szybko został on wycofany z konta każdego, kto pobrał go na skutek omawianego błędu. Kiedy zaczęły pojawiać się pytania o co chodzi tym razem Sony wydało jasny komunikat.
„Season Pass do Fallout 4 był krótko, w piątek 18 marca, udostępniony bezpłatnie na PlayStation Store. To błąd, który został usunięty. Tych użytkowników, którzy złożyli w tym czasie zamówienia z żalem informujemy, iż nie zostaną one zrealizowane.”
Pytanie, czy niektórzy słusznie mają do Sony pretensje? Jakie jest wasze zdanie?
Źródło: playstationlifestyle
Komentarze
44