Gry

Deus Ex - jaki piękny Rozłam Ludzkości

przeczytasz w 1 min.

Zobacz, jak mógłby wyglądać Londyn, Paryż czy Berlin w 2029 roku - roku rozłamu ludzkości.

Już tylko kilka tygodni dzieli nas od premiery gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Gry, która przeniesie nas do roku 2029 – dwa lata po incydencie będącego tematem przewodnim poprzedniej odsłony, Bunt Ludzkości. 

W 2029 roku w społeczeństwie dochodzi do poważnego podziału – na tych w pełni naturalnych ludzi i „mechanicznie wzbogaconych”. Ludzie zaczynają tracić kontrolę nad sobą i atakować pozostałych członków lokalnych (i nie tylko) społeczności.

Rozpoczyna się globalna katastrofa, która raz na zawsze ma odmienić świat. To właśnie taki świat, w samym środku ludzko-ludzkiej wojny postanowili przedstawić projektanci gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości w swoim projekcie „Cities in 2029”.

Nowoczesna infrastruktura i futurystyczne maszyny mieszają się z typowo wojennym klimatem. Grafiki przedstawiające największe na świecie miasta naprawdę robią wrażenie – są piękne, a zarazem przerażające.

Zobaczcie poniżej galerię „Cities in 2029”:

Kolejno: Blackpool, Londyn, Paryż, Berlin, Kolonia, Barcelona, Sydney, Rio de Janeiro, Sztokholm i Moskwa. Grafiki w wysokiej rozdzielczości znajdziecie tutaj.

Przy okazji, w czerwcu opublikowany został kilkunastominutowy zapis rozgrywki, przedstawiający przechadzkę po Pradze. Filmik szybko zniknął z sieci, ale teraz ponownie pojawił się na kanale Deus Ex. Dlatego też jeśli jeszcze go nie widzieliście, to zachęcamy do nadrobienia zaległości:

Gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości zmierza na PC, PlayStation 4Xbox One. Premiera już 23 sierpnia.

Źródło: Deus Ex, Cenega

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    KENJI512
    10
    Momentami ładne, ale szoku nie ma, jak 9 lat temu przy Crysis czy wcześniej Far Cry. Jednak mam dalej wrażenie, że grafika się "zamroziła" i jedynie zmienia się sceneria.
    • avatar
      q3aki
      7
      ogólnie grafika archaizm, jak koledzy wyżej, stoimy w miejscu od paru dobrych lat.
      • avatar
        Niepiskoj
        5
        "są piękne, a zarazem przerażające" nie są piękne, grafika jest okrutna:) coś jak ulepszona wersja gry z konsol poprzedniej generacji, przynajmniej odnoszę takie wrażenie oglądając filmik. Dobrze że w tej grze co innego jest ważne ale jak na dzisiejsze czasy to kole w oczy mała ilość detali i kiepskie tekstury.
        • avatar
          TimeShadow
          4
          Z tego co widzę prezentowany gameplay jest z ps4, być może na pc będzie to wyglądać lepiej.
          • avatar
            Marucins
            2
            Już nie przesadzajcie na tvgry redaktorzy opublikowali materiał o nowym DeusEx.
            Nie ma podstaw aby się ślinić.
            • avatar
              NewUnnamedUser
              2
              Nic nie stoi w miejscu, po prostu wasze oczy się przyzwyczajają. Skok w Crysis był tak widoczny ponieważ gra wyprzedzała poniekąd możliwości dobrych podzespołów PC przeciętnego Kowalskiego. Nikt już sobie nie strzela w stopę i nie robi gier dla "wybranych". Natomiast teraz są kroki w grafice a nie skoki. Niewielu widzi różnice, natomiast ona jest w mniejszym lub większym stopniu. Gdyby ktoś przeniósł się w czasie o 8-5 lat, to też byłby w niemałym szoku. Swoją drogą, gry które kiedyś wyglądały pięknie dla naszych oczu (umysłu) dzisiaj wyglądają jak największy zlot pikselozy.
              • avatar
                kristof080
                1
                Stoi w miejscu, bo karta ktora ledwo osiaga 60 fps w 4k kosztuje 1200$. To po co maja sie bardziej meczyc?