• benchmark.pl
  • Gry
  • Deus Ex: Rozłam Ludzkości to sporo nowości, które mogą się podobać
Gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości to sporo nowości, które mogą się podobać

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
9 komentarzy Dyskutuj z nami

Nowy materiał wideo pokazuje ciekawe zmiany, jakie przyniesie kolejna część serii.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Chociaż seria Deus Ex ma już 15 lat, z pewnością nie znudziła się jeszcze graczom. W związku z tym Deus Ex: Rozłam Ludzkości wzbudzić powinien spore zainteresowanie, tym bardziej, że przynieść ma elementy przez graczy lubiane, ale odpowiednio podrasowane, a także kilka nowości.

Obiecująco zapowiada się wsparcie dla wsparcie dla DirectX 12 i wbudowanego benchmarku. Ekipa outsidexbox postanowiła jednak zostawić zapowiedzi producenta i sprawdzić nieco dokładniej, jakie nowości już teraz zauważyć da się w kwestii rozgrywki. Trzeba przyznać, że nastrajają one optymistycznie.

Zwrócono uwagę na kilka istotnych aspektów. Wymieniono wśród nich między innymi nowy system osłon i energii, specjalną zdolność bohatera o nazwie Icarus Dash czy szersze możliwości w zakresie modyfikacji uzbrojenia. Jest tego jednak nieco więcej.


Deus Ex: Rozłam Ludzkości trafi na konsole PlayStation 4Xbox One oraz PC. Na ogłoszenie dokładnej daty premiery gry wciąż jednak czekamy.

Źródło: youtube - outsidexbox, gamesradar

Komentarze

9
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Icarus Dash mogli sobie darować - niepotrzebna zrzynka z Dishonored. Deus Ex to klimat cyberpunka, czyli zaawansowana technologia, a nie steampunk, czyli połączenie technologii inspirowanej XIX wiekiem plus magia.
  • avatar
    Zapowiada się ciekawie. Trzymam kciuki.
  • avatar
    Najlepszy Action RPG w historii to właśnie ostatnia część DEUS EX. W przyszłym roku tylko MASS EFFECT 4 i TORMENT może powalczyć z tą grą.
    -4
  • avatar
    Ja tutaj żadnych odkrywczych rewolucji w rozgrywce nie widzę. Nowy DX będzie zbitkiem dobrych rozwiązań z innych gier - system osłon i hakowania jest prawie identyczny jak w WatchDogs, modyfikacje broni były już w pierwszym Crysis'ie a różne tryby działania broni znamy z pierwszego Unreal Tournament (1999 rok). Sposób przemieszczania się w "niedostępne" miejsca to też żadna nowość.
    Nowości oczywiście są - w samej serii DX.