• benchmark.pl
  • Gry
  • Zobacz najbardziej wyczekiwaną grę roku na zwiastunie premierowym
Gry

Zobacz najbardziej wyczekiwaną grę roku na zwiastunie premierowym

przeczytasz w 1 min.

Mamy dobre wieści dla tych, którzy z niecierpliwością wyczekują Elden Ring. W sieci właśnie pojawił się zwiastun premierowy, który ukazuje zapierające dech w piersiach widoki oraz kilku nowych bossów.

Kiedy dokładnie będzie można zagrać w Elden Ring?

Elden Ring to zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji 2022 roku. I to nie tylko przez wzgląd na to, że stoi za nią studio FromSoftware. Wszak przy fabule pomagał sam George R.R. Martin, a sama produkcja ma być swego rodzaju rewolucją, jeśli chodzi o gatunek souls-like. O tym czy faktycznie tak jest przekonamy się już 25 lutego 2022 roku. Pytanie tylko kiedy dokładnie?

Na szczęście, w tym przypadku twórcy nie zmuszają nas do gdybania, bowiem podzielili się oni infografiką, która przedstawia godziny debiutu gry w poszczególnych regionach świata. Polscy gracze będą mogli przystąpić do zabawy zarówno na PC, jak i na konsolach PS5, PS4, Xbox Series S/X oraz Xbox One o północy 25 lutego.

Twórcy potwierdzili również, że posiadacze konsol PlayStation oraz gracze pecetowi, będą mogli ściągnąć preload 23 lutego. Natomiast posiadacze Xbox'ów już teraz mogą to zrobić.

Zobacz zwiastun premierowy gry Elden Ring

Gotowi na umieranie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Źródło: Elden Ring, Bandai Namco

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    zack24
    10
    U mnie pierwszy w kolejce jest S.T.A.L.K.E.R. 2
    ER to chyba nie mój klimat.
    • avatar
      Dudi4Fr
      5
      "najbardziej wyczekiwaną grę roku" - Artykuł nie dotyczy S.T.A.L.K.E.R. 2...
      • avatar
        xbk123
        2
        Mało kto tu wyczekuje "najbardziej wyczekiwanej gry roku".
        • avatar
          Kenjiro
          0
          Nie lubię gier ze stajni FS, bo mają niewielki realizm walki wręcz (lepsza walka była już lata temu w Blade of Darkness), kiepskie AI przeciwników, a także skopaną mechaniką zmęczenia (jakby rycerz miał taką kondycję, to bitwy kończyłyby się po kilku minutach), co przekłada się na sztucznie wyśrubowany poziom trudności.
          Do tego nierówna grafika, która potrafi zadziwić fajnymi teksturami i modelami, ale ma źle poustawiane światła punktowe (mnóstwo "ogni" nie rzuca cieni, a niektóre owszem), w ogóle cieniowanie (kontrasty, ustawienia światła globalnego) jest w grze słabe.
          • avatar
            Fiona
            0
            Nic mnie w tej zapowiedzi nie urzekło. Powiem więcej, wiało nudą. To już było ..... i to nie raz......