Gry

F1 2015 skorzysta z DirectX 12

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
19 komentarzy Dyskutuj z nami

Codemasters potwierdza, jednocześnie nie podaje bliższych szczegółów.

F1 2015 gra

Bardzo nieśmiało, ale jednak powiększa nam się grono gier, które wykorzystywać mają dobrodziejstwa DirectX 12. Jeśli sięgnęliście po F1 2015 to doniesienia z obozu producenta powinny was ucieszyć.

Na forum gry jeden z graczy zapytał o to czy najnowszy patch wprowadzi obsługę DirectX 12. Odpowiedź jednego z przedstawicieli Codemasters była wprawdzie przecząca, ale jednocześnie padła deklaracja, iż stanie się tak przy okazji którejś z późniejszych łatek.

F1 2015 DirectX 12

Już wcześniej jasne było, że napędzający F1 2015 silnik EGO Engine 4.0 może korzystać z DirectX 12, a więc najnowsze informacje nie są wielkim zaskoczeniem.

Pozostaje czekać na konkretny termin udostępnienia stosownej aktualizacji oraz listę zmian, jakie można będzie dzięki DirectX 12 zaobserwować.

Źródło: blog.codemasters, dsogaming

Komentarze

19
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Snack3rS7X
    Mnie interesuje wyłącznie wsparcie dla Vulkana, DX12 mogą sobie wsadzić...
    9
  • avatar
    michael85
    Jak by wzięli fizyke z Assetto Corsa to z pewnością byłaby to świetna gra. Tak to kolejny gniot.
    1
  • avatar
    Atak-Snajpera
    Ta jasne .... Już widzę jak przerabiają silnik pod DX12. Prosty wrapper to za mało aby to miało sens.
  • avatar
    Blashix
    rise juz dx12 teraz f12015 czekam na wiedzmina 3.
  • avatar
    wdowa94321
    Jedyny benefit jaki moglibyśmy uzyskać, to 10-20% wzrost wydajności przy shaderach odbić, Antyaliasingu i wszelakiego AO- Im wyższa precyzja obliczeń tym większa różnica, jednak wątpię by miało to zmniejszyć ilość drawcalli bez przepisywania całego engine'u od początku aż do bufora klatki...
  • avatar
    kitamo
    "a więc najnowsze informacje się są wielkim zaskoczeniem."
  • avatar
    Lukson
    A i tak będzie wyglądał jak Grid z 2007.