• benchmark.pl
  • Gry
  • Far Cry na najnowszej wersji CryEngine wygląda naprawdę okazale
Gry

Far Cry na najnowszej wersji CryEngine wygląda naprawdę okazale

przeczytasz w 1 min.

Pierwszy Far Cry wyznaczał kiedyś w grafice standardy. Postanowiono raz jeszcze o tym przypomnieć.

Far Cry

Obecnie czekamy na premierę Far Cry Primal, w pamięci mając jeszcze wydanego w zeszłym roku Far Cry 4. Zapewne są tutaj jednak gracze, którzy mają w związku z tą serią nieco więcej wspomnień.

Zaliczacie się do grona szczęśliwców, którym dane było świętować premierę pierwszej części cyklu? Miała ona miejsce już dość dawno, ponieważ Far Cry pojawił się w 2004 roku. Nie będzie tutaj przesadą stwierdzenie, że był to niezwykle gorący debiut.

Far Cry napędzany przez silnik CryEngine pod względem grafiki nie miał sobie wtedy równych i oczarował chyba wszystkich. Nie brakuje nawet głosów, że gra do dziś prezentuje się całkiem dobrze. Upływ lat jest jednak widoczny i najwyraźniej niektórzy postanowili coś z tym zrobić.

Modder Julian White zdecydował się przenieść Far Cry na najnowszą wersję silnika CryEngine. Pracy jest jeszcze sporo, ponieważ udało się odnowić dopiero dwa etapy - Fort oraz Pier. Patrząc na nowe grafiki, jakie zostały ostatnio opublikowane, można jednak pokusić się o stwierdzenie, że cały zabieg wart jest zachodu.

Far Cry plaża

Far Cry palmy

Far Cry grafika

Far Cry siatka

Far Cry skały

Far Cry woda

Jak wam się podoba? Pochwalcie się również, czy dane było wam bawić się przy omawianej produkcji w czasach jej premiery.

Źródło: dsogaming

Komentarze

37
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Smuga
    22
    Jeśli chodzi o screeny tutaj - tragicznie, wszystko świeci się jak psu jajca - patrzeć się nie da.
    • avatar
      lazar47
      15
      Wszystko takie ca cukierkowe.
      Wg mnie lepiej wygląda nowy frostbite.
      • avatar
        Dudi4Fr
        6
        Zalali rynek konsol Remasterami to teraz zrobią to samo z PC?
        • avatar
          wojtek_pl
          5
          O tak. Ładne te plaże i palmy były. I są. Jedna z moich ulubionych gier.
          • avatar
            neXt___
            5
            Wygląda naprawdę dobrze, ale świeci się tak, że z realizmem ma to niewiele wspólnego. Ktoś, kto za to odpowiada, chyba rzadko wychodzi z domu.
            • avatar
              Kerebron
              4
              Po wywaleniu blooma wyglądałoby to całkiem nieźle, choć przepaści nie widzę.

              Pierwsze co robię w ustawieniach graficznych gier 3D, to wywalenie blooma, DoF i motion blur. Kto to pakuje do gier i po kiego czorta? Wygląda badziewnie, wcale nie dodaje realizmu i jeszcze często przeszkadza, np. w FPS-ach. Takie graficzne disco-polo.
              • avatar
                Snack3rS7X
                1
                Sorry te screeny nie zachwycają, dalibyśta filmik no... :P
                • avatar
                  Dudzio993
                  1
                  Wygląda jakby został podniesiony kontrast w celu "wyostrzenia" krawędzi obiektów..
                  • avatar
                    Anonim20
                    1
                    Nie, nie robi tego ubilol tylko jakiś moder który i tak tego nie wyda, już widzę jak Ubilol pozwala na to, druga sprawa te dwa etapy to tylko makiety a nie w pełni zrekonstruowane nie ma żadnych skryptów więc można jedynie pospacerować sobie :D
                    No właśnie skrypty Ubi ich nie da ;) więc projekt pogrzebany chyba ,że moder coś w tej materii potrafi zrobić aczkolwiek wyjdzie miernie ;)

                    Jeślii Depth of Field jest do kogoś nie realistyczne czas iść do okulisty.
                    Skup kołku wzrok na jednym obiekcie, reszta się rozmaże tak też właśnie działa DoF w grach, chociaż czasem fps zjada nie źle i grafę pogarsza (FC3)

                    Co do MOD-a bardziej to Crysis, dwa świeci się strasznie niczym pewny MOD do Skyrim co wygląda strasznie, gówno w głowach mają moderzy.
                    • avatar
                      suntzu
                      -1
                      Czyli ubi zrezygnowało ze swojego forka CryEngine i znów wrócili do CryEngine?
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        -6
                        za mało blooma ;) ale blacharnia lubi taki styl grafiki, wystarczy zobaczyć jak wygląda większość modów. Podwyższenie kontrastu, jasności, bloomu, sztuczne wyostrzenie i blacharz pieje z zachwytu nad grafiką.
                        • avatar
                          Mr.wrobel
                          0
                          Wygląda jak ce1 albo ce2
                          • avatar
                            alex103
                            0
                            Gdzieś to już widziałem hm...
                            • avatar
                              krystianbog
                              0
                              Do dziś pamiętam jak za malca uwielbiałem tą grę i się jej bałem. Panicznie bałem się tych potworów, triggerów bodajże? Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Przechodziłem tylko cztery pierwsze misje, bo dalej już zaczynały się sceny z potworami, i od początku. I w koło Macieju :)
                              • avatar
                                Konto usunięte
                                0
                                Słabe strasznie te screeny. Nic na poziomie ani technicznym, ani artystycznym.