Oprogramowanie

FluidMark w wersji 1.1.1 już do pobrania

Sebastian Ogłoziński | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Sebastian Ogłoziński
8 komentarzy Dyskutuj z nami

FluidMark to benchmark bazujący na silniku nVidia PhysX, który bada wydajność systemu graficznego. W sieci pojawiła się nowa wersja oznaczona numerem 1.1.1. Zmiany jakie wprowadzono w nowej edycji:

  • New: simple color point rendering mode (press the R key in stability test).
  • New: use the code base than FurMark.
  • New: command line parameter (/no_sph) to disable SPH fluid simulation method.
  • Change: compiled with NVIDIA PhysX SDK 2.8.1.
  • Bugfix: minors bugs fixed
  • Bugfix: post fx file (script-post-fx.xml) was not loaded. Only the built-in post fx shader was used.

Program możesz pobrać tutaj.

źródło: TechConnect

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    XaRaDaS
    Hehe, podłączając kamerkę blondynki mogą sprawdzić grubość fluidu na twarzy i ewentualnie poprawić warstwę :D
  • avatar
    _nick_
    Proponuję dodać tego benchmarka do rankingów.
  • avatar
    noone
    # Score: 6218 o3Marks
    # Renderer: NVIDIA GeForce 9600 GT
    # Graphics Drivers: ForceWare 6.14.11.9038 4-30-2009
    # GPU Temperatures (start/end):58°C / 66°C
    # Resolution: 1280 x 1024
    # CPU: IntelR PentiumR Dual CPU E2180 @ 2.00GHz
    # CPU Speed: 3000 MHz

    Ale z tego co patrze po wynikach od ludzi to zupelna dowolnosc, swoja droga ciekawe niby mam dobry wynik we wszystkich benchach a na przyklad w Mirrors Edge nawet na low z PhysX gra ma 3fps. :|