Gry PlayStation 4

Ghost of Tsushima zadebiutował z dużym przytupem

przeczytasz w 1 min.

Ghost of Tsushima już od pierwszych zapowiedzi typowano na jeden z największych hitów PlayStation 4. Wprawdzie od premiery nie minęło wiele czasu, ale wygląda na to, że twórcy mogą ogłaszać sukces.

Rekordowy początek sprzedaży Ghost of Tsushima

Recenzje Ghost of Tsushima okazały się bardzo optymistyczne, ale dla producentów i wydawców kluczowe jest najważniejsze głosowanie. To, które gracze przeprowadzają przy pomocy swoich portfeli. I tutaj robią do bardzo chętnie. Z oficjalnych danych przekazanych przez Sony wynika, że w ciągu trzech dni od premiery sprzedano 2,4 mln egzemplarzy Ghost of Tsushima.

Taki obrót spraw oznacza, że mowa o najlepszym debiucie spośród nowych marek znajdujących się pod skrzydłami Sony. To zatem niewątpliwy sukces, ponieważ wprawdzie lepszy debiut notowały nowe części The Last of Us, God of War czy Uncharted, ale z drugiej strony udało się wyprzedzić Horizon Zero Dawn czy Days Gone.

Tryb New Game+ w Ghost of Tsushima wydaje się kwestią czasu

W niektórych krajach zainteresowanie Ghost of Tsushima przekroczyło oczekiwania Sony. Chociażby w Japonii, gdzie w sklepach zabrakło pudełkowych wydań gry i zainteresowani musieli czekać na dostawy lub zdecydować się na wersję cyfrową.

Już pojawiają się pytania o dodatkową zawartość, chociażby tryb New Game+. Wydaje się to kwestią czasu, ale póki co trwa jeszcze promowanie gry, także przez polski oddział PlayStation. Powstała seria materiałów wideo, w której jako lektor występuje Jarosław Juszkiewicz. Pierwszy odcinek już prezentowaliśmy, poniżej możecie zobaczyć drugi.

Źródło: @PlayStation

Warto zobaczyć również:

Komentarze

29
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    TrueGamer
    6
    Grę przeszedłem na 100% więc wpadła platyna a człowiek dalej chce w nią grać.Got ocieka takim klimatem i krajobrazami że strasznie wciąga to każdego.NG+ powinno być dodane jak najszybciej i dobrze by było gdyby po zakończeniu gry co chwilę pojawiały się losowe napaści mongołowów na wioski,farmy,świątynie bądź obozy wtedy zabawa by się nie kończyła.
    • avatar
      bankaigoku
      4
      Super! Już kupuję, tylko pierw niech wydadzą to na PC.
      • avatar
        CyberdyneSystems
        4
        Dawno nie grałem w tak dobrą produkcję zdecydowanie polecam każdemu miłośnikowi kodeksu Bushido.
        • avatar
          raffal81
          1
          Ta gra po prostu cieszy jak się gra i chce się grać. Nie potrafię tego zrozumieć, niby nic takiego, być może klimat ??? ASSASSINY wyłączałem po 20minutach, RDR2 piękna gra i fabuła ok, ale męczyła mnie niemiłosiernie, z trudem ukończyłem. GOT po prostu włączam i gram bardzo fajna kurde gra ;)
          • avatar
            kitamo
            0
            Jestem nawet troche zaskoczony. Gra jest dobra, ale zeby aż tak.
            Fajnie by bylo jakby pojawilo sie wiecej kontentu jeszcze.
            • avatar
              Gatts-25
              -1
              Microsoft potwierdził , że chce wspierać starą generację więc dziwię się po co takie bebechy oraz SSD o minimalnej przepustowości 2.4GB/s jak i tak będą musieli podporządkować się pod najwolniejszą platformę czyli HDD.Myślę, że podniosą poprzeczkę by ludzie z SSD Sata 3 nie zostali na lodzie ale po co to wszystko? Mogli przecież poczekać i za 3 lata wydać pełną generację a tak MS zrobił darmową reklamę Sony poprzez swoje podejście do "nowej" generacji.
              Wsparcie dla wszystkich platform nigdy nie pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich nowej Xbox Series X ale gdy to zrozumieją to ludzie chcący kupić PS5 będą musieli czekać na dostawy i tylko wzrosty cen PS5 z powodu wysokiego popytu mogą pomóc w sprzedaży Xbox Series X.
              Zobaczymy jakie wejście zrobi Horizon - druga część bo duży nacisk na przepustowość SSD i poprawienie czasu dostępu spowoduje , że właśnie ta nowa generacja zmieni bardzo dużo.Nie ma szans na emulator PS5 w szybkim terminie gdy nie poprawi się czasów dostępu dla desktop gdzie sporo czasu tracone jest na komunikacji podzespołów na płycie głównej a na konsoli mamy rozwiązania wzięte bezpośrednio z serwerów a nawet takie , które nie są tam dostępne jeszcze.
              Ludzie w końcu zrozumieją , że TF to nie wszystko gdy najwolniejszy element platformy lub taki , który powoduje dużo narzutu w postaci czasu opóźnienia powodu straty w postaci sprawności wykorzystania tych Teraflops.
              • avatar
                blebIeble
                -9
                PS4Ekskluzyw

                Pamiętasz jak się jarałeś grafiką?

                https://youtu.be/Y85_3Jwqc1E

                hue hue hue hue :D