Gry

Techland przedstawia system walki w Hellraid

przeczytasz w 1 min.

Twórcy poprosili o pomoc specjalistów ze stowarzyszenia ARMA-PL, które zajmuje się kultywowaniem dawnych europejskich sztuk walki.

Hellraid gra system walki

Bardzo wielu graczy z naszego kraju żyje tym, co też zaoferuje nam Wiedźmin 3: Dziki Gon. Nie jest to jednak jedyna rodzima produkcja, na którą warto zwrócić w tym roku uwagę. Takowe przygotowuje również Techland, który po dłuższej przerwie przypomina o Hellraid.

Będzie to gra FPP z wieloma elementami RPG i fantasy, w której przyjdzie graczom uratować Ziemię przed hordami nieumarłych. Aby zadanie to było możliwe do wykonania nasz bohater będzie mógł posługiwać się nawet magicznymi zaklęciami, ale zdecydowaną większość czasu spędzi podczas korzystania z broni białej. Okazuje się, że system walk to dla twórców jeden z najważniejszych elementów ich nowego dzieła.

Aby osiągnąć w tym zakresie jak najlepszy efekt, twórcy poprosili o pomoc specjalistów ze stowarzyszenia ARMA-PL, które zajmuje się kultywowaniem dawnych europejskich sztuk walki. Współpraca ta dała studiu Techland sporo do myślenia, ale dzięki temu otrzymać mamy produkcję, w której starcia na miecze sprawiać będą dużą przyjemność, a jednocześnie wyglądać powinny tak, jak należy.


Przypomnijmy, że Hellraid zadebiutować ma w połowie tego roku, ale dokładnego terminu premiery jeszcze nie ujawniono. Nie jest za to tajemnicą, iż gra dostępna będzie w wersji na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Źródło: dualshockers

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    alb3rt
    1
    Zdecydowanie bardziej mi się podoba niż Lords of the fallen
    • avatar
      AndreoKomp
      1
      No zobaczymy co z tego wyjdzie. Kiedyś grałem w grę Blade of Darkness i to jedyna gra jak do tej pory w której podobał mi się system walki bronią białą. Podejmując walkę z jakimś przeciwnikiem należało go "wybrać" i wtedy ruch postaci skupiał się na tej osobie. Można było stosować uniki, używać tarczy i wyprowadzać masę różnych ciosów, które należało dobierać do zaistniałem sytuacja. Była to bardzo inteligentna walka, w żaden sposób nie przypominająca "nawalanki", stosowanej w wielu grach (im szybciej latasz i machasz mieczem, tym lepsze tego rezultaty). Liczę, że ta gra zaoferuje podobny, a nawet lepszy system walki :).
      • avatar
        Konto usunięte
        -1
        Po rewelacyjnym "Gunslingerze" biore każdą gre od Techlandu w ciemno.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Lords of The Fallen może będzie dobry, a może się okazać średniakiem tak jak Alien Rage.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            nic ciekawego nie pokazali :q
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Za mało by jeszcze ocenić. Ale jak mają hopla na punkcie perfekcyjnego systemu walki to dobrze to wróży, może w końcu ktoś zrobi coś nowego. System walki dający największą dawkę adrenaliny był chyba w dark messiah of might and magic... licząc tylko tytuły fps.
              • avatar
                jarnuszkiewiczm
                0
                Wyjdzie machacz mieczem typu skajrim, tylko ci którzy się znają na walkach bronią białą to docenią, a przeciętny gracz jak ja nie zwróci uwagi czy był zamach czy spuszczenie miecza z kołowrotkiem rękojeścią :D a pewnie sama animacja wygląda podobnie