Gry

Heroes VI w ruchu

przeczytasz w 2 min.

Ostatnia odsłona kultowej serii ukazała się niecałe pięć lat temu. Nic więc dziwnego, że kolejna część oznacza nowy silnik i nowe animacje.

 Warto przeczytać:
 

DirectX 11 w natarciu

Prawdopodobnie większość graczy nie będących zapaleńcami serii, pierwsze kroki w Heroes stawiało przy okazji trzeciej części. Wtedy to gra zyskała szczyt popularności i do dziś zrzesza grupę oddanych fanów śledzących każdą zmianę w nadchodzących częściach. A tych jest całkiem sporo - jeśli nie w mechanice, to chociaż oprawie.

Parę dni temu gra została pokazana światu na specjalnym pokazie. Ci, którzy mieli okazję się z nią zapoznać przyznają, że to wciąż stary i sprawdzony sposób na przykucie graczy do krzeseł. Sposób w jaki prowadzimy rozgrywkę praktycznie nie uległ zmianom - to dalej rozbudowa zamku, szkolenie jednostek i zbieranie surowców. Nawet poszczególne frakcje i jednostki nie zostały zastąpione, a jedynie wzbogacone o nowe elementy. Fabuła rzuca nas jednak czterysta lat przed wydarzenia z "piątki" i pozwala sprawdzić się w pięciu różnych kampaniach. Każda z nich, zależnie od "rasy" wymaga odmiennej taktyki, tak jak było to do tej pory.

Heroes VI mieli okazję sprawdzić tylko wybrani. Pozostaje wierzyć im na słowo, że mimo upływu lat frajda z zabawy nie zmieniła się. Wciąż nic jednak nie wiadomo na temat trybu multiplayer, a to właśnie on dla wielu stanowił esencję zabawy. Co zaś od programistów dostaje cała reszta, która nie załapała się na pokaz? Krótką demonstrację animacji bohaterów. Nie jest tego za wiele i pewnie poszczególne postacie nie dostaną takiej gamy gestów jak choćby w Word of Warcraft, ale na pewno ten aspekt urozmaici rozgrywkę i uczyni ją mniej statyczną.

Na własne oczy o domniemanej wielkości dzieła Nival Interactive będziemy mogli przekonać się w maju. Póki co, zostaje nam wczytywać się w opinie tych, którzy grali we wczesne wersje i cieszyć się z udostępnianych materiałów, a tych na oficjalnej stronie ostatnio przybywa.

Źródło: Ubisoft


Komentarze

24
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Miodzio i te ruchy mmmmmmmmmmm coś pięknego!!!
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      herosi to kultowa gra każdy o tym wie.
      • avatar
        adivxv5
        0
        Widzę Ubisoftowi ręce swędzą trza więcej się do robić, to biorą się za kolejną część. Już 5 spieprzyli ,Settelrsów. Silnet Hunter , i co jeszcze ? Chciałbym kiedyś przeczytać, że splajtowali, byłaby to dobra kara za chciwość.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          kazdy co gral w HoM&M III wie ze kazda kolejna czesc byla mniej lub bardziej kiszka

          czemu nie pozostaiwa klasycznego 2D i co najwyzej podpicuja animacje, dadza nowe mapy, potworki, itp. i sukces maja gwarantowany

          takie gry powinny pozostac 2D

          to nie jakies FPS ktory MUSI byc ladniejszy i ladniejszy - ktory w zasadzie sprzedaje sie za ladna grafike


          ktos kto kupuje turowke ma w D piekna grafike
          • avatar
            hostage
            0
            Mam nadzieje ze tobedze Hit ale wszystko na to wskazuje ze nie :(
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Grafika jakas taka bardziej powazna tym razem, nie tak cukierkowa i przeslodzona jak w heroes 5 wiec moze cosz tego bedzie. Powinni zrobic jak Blizzard ze starcraft 2 czyli zapodac izometryczny rzut 3D czyli dokladna kopie heroes 3 tylko w 3d i po sprawie. Kazdy by byl szczesliwy...no moze poza konsolowymi dzieciakami.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                I bez obracania kamery...to tylko psuje klimat tak jak zwalili serie commandos miedzy innymi.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Bardzo łatwo wszystkich pogodzić zostawić starą nazwę (przyp. od VI będzie skrócona) w wersji 2d i ciągnąc nową nazwę w 3d.

                  Dla mnie miodzio to homm II ale chyba dlatego że najwięcej czasu straciłem:) Szóstkę czy dalsze części i tak kupię:) Mają się rozwijać... nowe koncepcje powstawać itp. itd. Na każdą część zacierałem ręce i nawet homm4 przypadła:) Cała seria jest dobra oczywiści ma większe plusy (dla młodszych III lub najmłodszych V -choć nie zawsze...) i minusy ale przynajmniej nie jest jedną i tą samą grą!
                  • avatar
                    jewgienij
                    0
                    Jesli o mnie chodzi, w trojke pewnie bede gral do konca zycia, czworke przeszedlem, a piatke kupilem za 129 zeta chyba, niestety puscilem pawia na poczatku drugiej kampani. Ze trzy lata pozniej zrobilem drugie podejscie i puscilem pawia w pierwszej kampani. Niby grafa fajna, ale jak ustawialem kamere, coby bylo widac obszar porownywalny z tym co w trojce, to nawet R4870 prezentowal pokaz slajdow w trzyletniej grze. Ruska optymalizacja. Zreszta gdzie jest grywalnosc?
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Nic trójki i dwójki nie pobije.
                      • avatar
                        leon691
                        0
                        Ja bym chcial takie maksymalnie wypicowane. Kupiłbym za 200zł, choćby dla jakiejś odmiany, z ciekawości. A 3ka jest nieśmiertelna, siła rażenia tej gry w końcówce lat 90 była olbrzymia. Gra zabójca.
                        • avatar
                          leon691
                          0
                          Maksymalnie wypicowane 2D. Zjadło mi 2D.
                          • avatar
                            NomadDemon
                            0
                            ajlepsza byla 3 zaraz po niej bardzo mi sie 4 podobala, wprowadzili cos nowwego, np ze heroes tez jest jednostka w walce, mozna bylo wiele nowych taktyk dzieki temu stosowac, jednostki mogly same chodzic po planszy, skille byly bardzo fajne, uczenie sie czrow bylo trudniejsze, przez co trzeba bylo sie troche natrudzic zeby dostac 4 czy 5 level czarow... potem dwojka mi sie podobala, prosta 2d, fajne kampanie, fajna mapka, bardzo milo wspominam

                            piatka to NAJGORSZA czesc w jaka mialem "przyjemnosc" grac...
                            mega gowniana mapa, gra muli na phenomII x4 4 gb ramu i radeonie 4850.... oczywiscie nie cay czas, a w wybranych momentach, model walki tez byl bardzo gowniany.. najlepsze byly male hexy w heroes 4, utrudnialy rozgrywke i trzeba bylo wiecej myslec, ten model z trojki tez nie byl zly, chociaz,, troszke za prosty

                            kolejna sprawa,, widok... pawia juz w pierwszej kampanii chcialem puscic.. ciagle trzeba bylo obracac ekran zeby cos za drzewami znalezc czy jak sie po jaskiniach lazilo.. czworka miala bardzo ladnie to rozwiazane.. widok izometryczny jak w diablo.. i heja ta gra MUSI byc w dobrym 2d, najlepiej izometrycznym