Laptopy

Komputronik SA: rusza telewizyjna kampania

Marcin Sieradzki | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Marcin Sieradzki
Dyskutuj z nami

Wraz z początkiem roku szkolnego Komputronik SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię telewizyjną promującą elegancki i wydajny notebook Toshiba Satellite A500-13C w technologii Intel Centrino 2 z czterogwiazdkowym procesorem Intel Core 2 Duo P7350.

Model doskonale nadaje się do nauki, jak też cyfrowej rozrywki na najwyższym poziomie. Jednoczesnym celem kampanii jest znaczący wzrost rozpoznawalności marki Komputronik SA jako Profesjonalnego Doradcy. Użytkownicy notebooków, którzy kupują w salonach sieci Komputronik oraz internetowym sklepie Komputronik.pl uzyskują nie tylko wymarzony sprzęt, ale także bezpłatne, profesjonalne doradztwo.

Spoty reklamowe notebooka Toshiba Satellite A500-13C ukażą się we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24, TVN Meteo, Polsat, TV4, Polsat Sport, kanałach tematycznych AtMedia, TVN Turbo oraz TVN Style. Systematyczna emisja 15 i 30-sekundowych reklam potrwa do 21 września br.

Obie wersje reklam można obejrzeć korzystając z adresów:          

Kampanii będzie towarzyszyć reklama afiliacyjna w wybranych serwisach internetowych.   Dodatkowym wsparciem będzie promocja notebooka Toshiba Satellite A500-13C w gazetce firmowej. Kilka milionów egzemplarzy pisma trafi do klientów za pośrednictwem sieci salonów Komputronik lub bezpośrednio ("na klamkę"), a także w formie insertu wraz z ogólnopolskim tygodnikiem Angora.    

Klienci salonów Komputronik, którzy we wrześniu kupią na raty notebooka Toshiba Satellite A500-13C, otrzymają bezpłatnie - w ramach akcji „Produkt miesiąca” - torbę Toshiba Carry Case Value Edition 15,4".

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!