Gry

Mortal Kombat X na Unreal Engine 3, ale w 1080p i 60fps

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
42 komentarze Dyskutuj z nami

Ed Boon, a więc dyrektor kreatywny Mortal Kombat X, odpowiedział na kilka pytań graczy, które związane były z technicznymi aspektami nowej gry.

Mortal Kombat X gra na Unreal Engine 3

Fani klasycznych bijatyk podskoczyli ostatnio z radości. Kilka dni temu Warner Bros zapowiedziało przecież Mortal Kombat X, a więc kolejną odsłonę serii będącej pozycją obowiązkową dla każdego fana wspomnianego już gatunku gier. Niestety większość szczegółów owiana jest jeszcze tajemnicą, ale powoli zaczynamy poznawać pierwsze ważne kwestie.

Ed Boon, a więc dyrektor kreatywny Mortal Kombat X, odpowiedział na kilka pytań graczy, które związane były z technicznymi aspektami nowej gry. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, jaki silnik wykorzystywany jest przy jej produkcji, a także jakiej rozdzielczości można się tutaj spodziewać.

Mortal Kombat X powstaje na Unreal Engine 3, ale wedle ujawnionych informacji został on przez twórców nieco zmodyfikowany. Być może ważniejszą informacją dla wielu graczy będzie jednak to, iż gra działać ma w rozdzielczości 1080p przy 60 klatkach na sekundę.

Mortal Kombat X gra rozdzielczość

Dodajmy, iż Mortal Kombat X powstaje z myślą o PC oraz konsolach Xbox OnePlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3. Więcej informacji na temat gry, a także fragmenty rozgrywki zobaczymy najprawdopodobniej na startujących lada chwila targach E3.

Źródło: mp1st

Komentarze

42
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Przecież poprzednia część też była na UE3 i na pc było 60fps...Czyli już nie ma co liczyć na grafikę jaką nam zademonstrowali na filmiku.Szkoda.
  • avatar
    Mortal najlepsza bijatyka jaka kiedykolwiek sie pojawila!!! Lektura obowiazkowa :D
  • avatar
    1080p i 60fps... Na konsolach to jest osiagniecie :)
  • avatar
    Mam nadzieje że mówi o nowych konsolach, bo na PC oczekuję możliwości uruchomienia gry w 2560x1440 lub 3840×2160 z nieograniczonym limitem klatek na sekundę!
  • avatar
    Bez sensu. ..po to między innymi mam PC a nie konsolę że mogę grać w 120Hz i kl/s. Tym bardziej że UE3 nie jest wymagającym engine i nawet pojedynczy GTX 480 ogarnia 120 kl/s
  • avatar
    kolejna gra downgradeowana do poziomu ps3... :/
  • avatar
    baca130
    Niestety nie lubię takiego rodzaju gier.
    Skoro nie lubisz po co wchodzisz na tego newsa i się wypowiadasz??
    Zbierasz komentarze??
  • avatar
    Nie czaję dlaczego ludzie się potrafią pluć o brak UE4. Przecież ten silnik jest jeszcze w bardzo wczesnym stadium rozwoju. Żadne duże studio nie odważy się, tak zaryzykować, zwłaszcza po tym jakie problemy sprawiał UE3 na samym początku. Silnik musi być dopracowany, jeśli chcemy robić na nim grę klasy AAA. Na pewno przerobiony i podrasowany UE3 się lepiej spisze, niż jakaś wczesna dziurawa wersja UE4.
  • avatar
    Niestety nie lubię takiego rodzaju gier, jest na drugim miejscu na mojej liście najbardziej nielubianych gatunków tuż za sportowymi.
  • avatar
    UE = słaba gra i tyle w temacie.
    -4
  • avatar
    HIGHLY customized nie oznacza nieco zmodyfikowany...
  • avatar
    Akurat co do jakości grafiki w obecnym Mortalu (9) nie można się do niczego przyczepić, a jeżeli w dziesiątce ma być jeszcze lepiej to świetnie! Bijatyki mają być w 60 fpsach i nie gubić klatek, grafika to sprawa drugorzędna.
    Jako fan serii i fgc bardzo cieszy mnie, że niesamowicie udany debiut SF4 w 2009 zapoczątkował swoistą rezurekcję tego gatunku. Nie ważne czy wolisz grać casualowo w MK czy Injustice, czy też całkiem mashować przyciski w tekkenie, każdą bijatykę powinniśmy witać z otwartymi ramionami, a nie z góry krytykować i narzekać. Kto wie, może ta bądź któraś z kolejnych gier Netherrealm osiągnie miano równie zbalansowanej, złożonej i ciekawej w stopniu takim samym jak Street Fighter 4. Liczę na to!
  • avatar
    ... , ale w 1080p i 60fps... ale nie Unreal 4...