• benchmark.pl
  • Gry
  • Project Cars - porównanie grafiki na ustawieniach Low i Ultra
Gry

Project Cars - porównanie grafiki na ustawieniach Low i Ultra

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
55 komentarzy Dyskutuj z nami

Jest to tym ciekawsze, że podziwiać można różnice podczas wyścigu w słońcu oraz w deszczu.

Project Cars gra

Chociaż premiera Project Cars została po raz kolejny opóźniona to wydaje się, że graczy jej wyczekujących nie ubyło. Skoro tak to nie zabraknie też chętnych do rzucenia okiem na najnowszy materiał.

Na tapetowanym po raz kolejny znalazła się grafika. Tym razem Project Cars nie zostało jednak porównane z innym tytułem. W ostatnim czasie zestawień z konkurentami nie brakowało, czego efektem chociażby porównania z Assetto Corsa i Gran Turismo 6. Wreszcie skupiono się wyłącznie na produkcji Slightly Mad Studios.

Tym sposobem światło dzienne ujrzał materiał wideo prezentujący grafikę w Project Cars na ustawieniach Low i Ultra. Jest to tym ciekawsze, że podziwiać można różnice podczas wyścigu w słońcu oraz w deszczu. Jak bardzo są widoczne? Przekonajcie się sami.


Przypomnijmy, iż na Project Cars poczekamy do 2 kwietnia. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4Wii U.

Źródło: dsogaming

Komentarze

55
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kitamo
    PC pieknie to na screenach sie prezentuje, gorzej juz podczas jazdy.

    Dobrze ze podpisali z ktorej strony jest sa LOW bo bym chyba nie zgadl ;)

    Teraz niech ktos mi powie - jaki jest sens ładowania w sprzet tyle kasy by moc te max detale odpalic skoro to jest ledwo co zauwazalne podczas normalnej gry ?
    Screeny to jedno, a gameplay to drugie.
    22
  • avatar
    alano
    Może taka kompresja yt, że wiele nie widać?
    18
  • avatar
    kremowykac
    Kto gra z widokiem zza samochodu? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda z kokpitu.
  • avatar
    Qpers
    720p i kolosalna kompresja... Przy takiej jakości filmu nawet Crysis wyglądałby identyczne na low i ultra.
  • avatar
    piccardo
    Trochę się da zauważyć niemniej otoczenie psuje efekt niemiłosiernie rodem z czasów PS 1...
  • avatar
    nevermind
    Szkoda, że filmik na YT i przez kompresję pewnie masa szczegółów została wycięta.
  • avatar
    saurus
    Low "tylko" mniej się błyszczy, w niskiej rozdzielczości tylko taka róznica
  • avatar
    Kotowaru
    mi się wydaje, czy nutka w intro była w nfs u2? :D
  • avatar
    Konto usunięte
    I znów połowa wiary narzeka że ultra to nie ultra opierając się na tym co pokazuje filmik z YT, tak jakby miał on oddać to jak w rzeczywistości będzie wyglądać. wciąż ten sam temat przy każdej większej (ambitniejszej graficznie) produkcji.
  • avatar
    vitucky
    jakość tego filmiku tragiczna więc jaki jest sens porównania?
  • avatar
    Konto usunięte
    Te krople na ultra mam nadzieję, że będzie można wyłączyć. Szkoda, że nie dali trybu pośredniego, bo między low, a high to zawsze wyraźne różnice.
    Nie wiem co sądzicie, ale gry wyścigowe od dość dawna są piękne graficznie. Odwzorowanie samochodów, by stały się wiarygodne jest dużo prostsze niż twarzy ludzkich, a podczas szybkiej jazdy trudno zwracać uwagę na szczegóły.
    Na filmiku od 37sekundy widać promienie słoneczne, na low tego nie ma i wygląda to nieco ubogo, przestarzale. Więc trochę różnic, mimo kompresji youtube i tak można dostrzec. Choć w realu pewnie trochę więcej tego będzie np. tekstury.
  • avatar
    hasati
    Jak na te wymagania, to gra wygląda bez rewelacji...
  • avatar
    Konto usunięte
    Pewnie miedzy medium/high a ultra roznica by sie zatarla i cieszko bylo dostrzec. Oczywiscie fpsy na medium +100% ;)
    -1
  • avatar
    SoulRak3r
    no to widzimy jak to będzie wyglądało. Troche słabo jak na moje oko. Efekty graficzne nie zachwycają
    -1
  • avatar
    prime27pl
    Szału nie ma .
    -1
  • avatar
    wojciechoslaw
    Jedyne różnice jakie zauważyłem to na ultra są krople deszczu i naklejki itp. na samochodzie są w lepszej jakości.
    Przy tego typu grach to chyba nie ma czasu na oglądanie piękna otaczającego trasę świata :P
    -1
  • avatar
    wdowa94
    Różnice są naprawdę małe i ograniczają się jedynie do zmniejszenia rozdzielczości cubemap i obcięcia kilku shaderów z HDR... Już to mówi jak ta gra jest zoptymalizowana ;)
    -1
  • avatar
    gieteiks
    Ultra są ładniejsze od niskich, ale tylko ładniejsze, nie ma kolosalnej różnicy:( szkoda, pewnie zagram ale wątpię żebym przeszedł coś czuje że będę ścigał się z przyjemnością dopiero po premierze DIRT 4 :( dopiero....
    -1
  • avatar
    Anim13
    low wygląda ja 3/4 late temu ultra
    -2
  • avatar
    Tyskie89
    Jedyna znaczaca roznica to brak refleksow na aucie...
    -3
  • avatar
    misiek192
    Wyraźnie widać znikające odbicia drzew na karoserii auta, tragedia jak dla mnie, pierwsza gra w której cos takiego widze
  • avatar
    hube79
    Od dwóch lat grałem na średnich. Po zmianie karty i procka zmieniłem na ultra/high i nagle przyłapywałem się na tym że często zamiast się ścigać to rozglądam się na boki. Zmieniałem widoki i robiłem Frapsem zrzuty z ekranu. Oglądnie powtórek to przyjemność ( może poza niematuralnie rozmytym tłem). Żeby niebyło w Assetto Corsę też gram i też jest spoko, grafika wydaję się bardziej naturalna, ale momentami jest brzydka
  • avatar
    hube79
    Obcięło mój wpis
  • avatar
    shadowman333
    Niektóre efekty na ultra bardziej przeszkadzają niż uprzyjemniają grę.
  • avatar
    Konto usunięte
    Na low są słabsze refleksje, oświetlenie wygląda na statyczne, tekstury małej rozdzielczości, brak wygładzania, mniej efektów post processingu, różnica jest imho, skoro aż tyle widać na skompresowanym filmiku. Mimo to trzeba przyznać, że nawet na low jest w miarę ok, najbardziej chyba bolą te tekstury (rozmyte loga na samochodzie np.) i "poszarpane" kable w oddali.

    Na screenach było pięknie, tymczasem gra wygląda nieco słabiej, chociaż może to wina kompresji.