Gry

Prototype 2 - pokonaj Alexa Mercera

przeczytasz w 1 min.

Trzeba przyznać, że projektanci z Radical Entertainment mają dobry pomysł na kontynuację gry Prototype.

Czekasz na grę Prototype 2? Nie możesz się doczekać, kiedy ponownie wcielisz się w Alexa Mercera, człowieka o nadludzkich mocach? Obawiamy się, że się nie doczekasz. Okazuje się bowiem, że w P2 Mercer nie będzie głównym bohaterem, ale... wrogiem! Radical Entertainment zaserwowali nam prawdziwy zwrot akcji i w kontynuacji swojej gry pozwolą nam wcielić się w niejakiego Jamesa Hellera, którego rodzina zginęła w wyniku uwolnienia wirusa, znanego już z pierwszej części. Heller sam zyskuje supermoce i zamierza pomścić śmierć najbliższych, zabijając Alexa Mercera, który jest przecież znacznie potężniejszy od niego.

Zapraszamy dziś do obejrzenia krótkiego filmiku, prezentującego całą fabułę, a zawierającego również wczesne sekwencje z samej rozgrywki. Choć całość ma zostać jeszcze dopracowana, już dziś widać, że jakość grafiki w grze Prototype 2 będzie znacznie lepsza, niż w dosyć mało efektownym oryginale. Zerknijmy:
 


 

Prototype 2 wydane zostanie w przyszłym roku na komputery PC, a także konsole Xbox360 oraz PlayStation 3.
 

Więcej ze strefy gier:

Źródło: Blue's News

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    tom_1984
    0
    Hell yeah, Prototype dawał masę frajdy. Czekam na sequel.
    • avatar
      Stork
      0
      Jednyka była taka fajna, ze po 40min całkowicie ją wykasowałem ;)
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        jakos mnie rozbijanie lokciem czolgow nie kreci, frajda moze i jest przez pierwsze 5min ale pozniej gra laduje w koszu.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Niestety bolączka większości współczesnych gier w których zbieramy punkty xp po to aby zdobywać usprawnienia. Gdy już mamy dość mocno wypasionego za te punkty bohatera gra się kończy. Podobnie dość jest niestety z Wieśkiem 2. Kiedyś mogliśmy 'wypaść' naszego bohatera w 30-50% fabuły jak to dawniej bywało np. Baldur's Gate II czy Morrowind. Teraz coraz więcej 1 weekendowych gierek do których wracać nie chcemy po przejściu.