Gry komputerowe

Narzędzia do modowania gry Rage dostępne na platformie Steam

przeczytasz w 1 min.

Pół roku później niż zapowiadano, ale w końcu są. Rozmiar - zaledwie 35 GB.

Rage Tool Kit

Studio iD Software opublikowało narzędzia moderatorskie Tool Kit do gry Rage, która na rynku zadebiutowała prawie półtora roku temu. Długo to trwało, ale wygląda na to, że warto było poczekać.

Rage to osadzona w postapokaliptycznych klimatach gra typu FPS. Jej świat i mechanika aż proszą się o to, by dopuścić do niej domorosłych autorów, którzy wykrzeszą z niej jeszcze więcej. Początkowo zapowiadano, że narzędzia pojawią się równo pełnoprawną grą. Twórcy okazali się jednak zbyt zajęci innymi projektami. Co się odwlecze, to nie uciecze jednak i Tool Kit do Rage oficjalnie zadebiutował na platformie Steam.

Zestaw narzędzi moderatorskich jest, według zapowiedzi producenta, bardzo rozbudowany i dopracowany. Co za tym jednak idzie – same pliki instalacyjne ważą aż… 35 GB. Po wypakowaniu, trzeba przygotować się na kolejne, co najmniej, 6 GB. To jednak nie wszystko. Jak informują panowie z firmy Bethesda Softworks, aby Tool Kit zadziałał, potrzebujemy peceta z dwurdzeniowym procesorem i 4 GB pamięci RAM. Jeżeli jednak chcemy, by całość chodziła płynnie, wymagany jest już procesor z 4 rdzeniami, 12 GB pamięci operacyjnej oraz kartę graficzną Radeon 5750 HD lub GTS 450.

Źródło: Joystiq

Komentarze

31
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    14
    Jedna z najlepszych wiadomości w tym roku. Megatekstura 128k x 128k, w przypadku mniejszych projektów, otwiera wielkie możliwości tworzenia fotorealistycznych projektów, w którym każdy element jest pokryty unikalymi teksturami. Całkowicie nowe podejście do grafiki 3d-rt.
    • avatar
      Dunny
      3
      Panowie bez żartów. Id z Carmagiem to elita w tworzeniu gier. Oni byli pierwsi i każda gra z tego studia była przełomowa i wyjatkowa (oczywiście są inni jak np. valve z half-lifem , czy kiedys Epic Games z Unrealami ). Gry z tej stajni zawsze były bardzo dopieszczonym unikatowym dziełem nie to co obecne wypuszczane ,,maszynki do pieniedzy '' . To tak jakby porównać artystę , który żyje i tworzy dla sztuki do kogoś kto patrzy aby na sztuce jak najwięcej skosić kapuchy ( np. ludzie od MW, choć seria całkiem niezła ). Cóż, Rage miał potencjał i świetny silnik i pomysł ale....spojawiły się konsole i wyszło jak wyszło. Mam nadzieję ,że to co obiecał Carmag odnośnie Dooma 4 i Quake 5 ziści się i stara szkoła gier pokaże obecnemu dziadostwu jak się tworzy gry.
      • avatar
        ALEKS_D_RAVEN
        2
        chmm akurat mi to udźwignie, tylko musiałbym się nauczyć z tego korzystać.
        • avatar
          loccothan
          1
          Oj bedzie się działo ! OpenGL to moc a Rage Kit da ją Moderom których wszyscy Kochamy !
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            Ktoś kreatywny coś wyczaruje :)
            • avatar
              Konto usunięte
              1
              Hmm.. wszyscy mówią że rage wygląda beznadziejnie ale chyba wszyscy zapomnieli że to był port z konsoli... nie było nowych tekstur.
              • avatar
                Kieresz
                -4
                rage.....rage.....ah to ta gra na ktora wszyscy czekali X lat a potem okazala sie archaicznym gownem ktore sie nie sprzedalo i wszyscy o niej zapomnieli po miesiacu....juz pamietam......
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -20
                  Kto by do tego syfu robił jakieś mody, chyba, że big fix pack. Szkoda czasu na takie coś. Tyle reklamy a produkt gówniany.