• benchmark.pl
  • Gry
  • Resident Evil: Revelations 2 - Capcom kapituluje, wprowadza co-op do wersji PC
Gry

Resident Evil: Revelations 2 - Capcom kapituluje, wprowadza co-op do wersji PC

przeczytasz w 1 min.

Druga część Resident Evil: Revelations 2 w wersji PC jednak otrzyma co-op

Pecetowi gracze oczekujący możliwości zagrania w lokalnym co-opie w drugą część Resident Evil: Revelations przeżyli podczas premiery gry gorzkie rozczarowanie. Okazało się, że Capcom po prostu wyciął tę funkcjonalność z pecetowej wersji, pomimo tego, że wcześniej taka opcja była reklamowana na karcie gry w serwisie Steam.

Producent przeprosił, wyjaśniając, że taka informacja pojawiła się przez pomyłkę. Rozczarowanym graczom to oczywiście nie wystarczyło. Nim Capcom zdążył mrugnąć w sieci pojawił się mod, który dodawał tę funkcjonalność do gry. W tej sytuacji producent nie miał wyjścia i skapitulował przed pomysłowością pecetowych graczy. Najnowsza łatka do gry dodaje co-op zarówno do trybu fabularnego jak i wyzwań.

W obecnej chwili łatka znajduje się w wersji beta i nie jest pobierana automatycznie. Jak ją zainstalować? W kliencie Steam należy wejść we właściwości gry i wybrać zakładkę "Beta". Wprowadzamy kod dostępu bety czyli "bhr2qasplitmaster00", klikamy "Sprawdź kod" i wybieramy betę "qa_split_master". Teraz w czasie gry wystarczy wcisnąć przycisk Start na drugim padzie i cieszyć się rozgrywką we dwóch / dwoje. Na razie tryb kooperacji wymaga dwóch padów obsługujących XInput.

Źródło: Capcom, informacja własna

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    Jestem zawodowym programistą a hobbystycznie piszę modyfikacje do gier (tudzież całe gry, emulatory itd.) i powiem tyle: za mniejsze rzeczy ludzi wieszano. To jak projektuje się dzisiaj gry można porównać do fabryki tandetnego obuwia w Indiach. Kiedyś, gdy pisano grę, odpalało się projekt w dajmy na to Visual Studio, importowało OpenGLa i pisało, co 5 min sprawdzając czy nie ma jakiegoś memory leaka, niewyczyszczonej pamięci, szukało się najoptymalniejszych algorytmów. I tak przez kilka lat! Dzisiaj gry robione są w edytorach, które same są niedopracowane i generują mnóstwo śmieciowego kodu. Przez to gry, które wyglądają jak 10 lat temu, chodzą gorzej i zajmują więcej miejsca. Przykład trochę z innej beczki: DayZ Standalone. To co te pepiki z Czech zrobiły z tą grą przechodzi ludzkie pojęcie. Ci ludzie nawet nie czyszczą pamięci z nieużywanych obiektów! Doprowadza to do zapychania RAMu i wywalania gry. Nie mówiąc już o nieoptymalnych algorytmach i ogólnie niedopracowanych poszczególnych systemów, animacji itd. Ale czego można się spodziewać po programistach z kraju bez dostępu do morza? :] Kiedyś tworzenie gier to był nie tylko biznes ale i sztuka. Dzisiaj to tylko biznes.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Niech dadzą wreszcie patcha bo nie da się grać na PC dropy do 15fps są :/
      • avatar
        prime27pl
        0
        Spodziewałem się że będzie chociaż trochę straszyć ale niestety .