• benchmark.pl
  • Gry
  • Chiny też potrafią w gry – dwie chińskie produkcje na podium w serwisie Steam
Gry

Chiny też potrafią w gry – dwie chińskie produkcje na podium w serwisie Steam

przeczytasz w 1 min.

Firma Valve opublikowała zestawienie dziesięciu najlepiej sprzedających się gier w serwisie Steam. Niespodziewanie pierwsze dwa miejsca zajmują produkcje pochodzące prosto z Chin.

Dyson Sphere Program podbija Steama

Dyson Sphere Program – czyli strategia ekonomiczna od chińskiego studia Youthcat Studio, która zadebiutowała 21 stycznia 2021 roku w ramach wczesnego dostępu, przebojem wdarła się na pierwsze miejsce najlepiej sprzedających się produktów w ubiegłym tygodniu. Jeśli chodzi o rozgrywkę, przypomina ona popularne Factorio. Głównym założeniem gry, jest wykorzystanie mocy gwiazd, zbieranie zasobów oraz planowanie i projektowanie linii produkcyjnych, aby następnie przekształcić swój mały warsztat kosmiczny w imperium przemysłowe obejmujące całą galaktykę.

Na drugim miejscu uplasowała się produkcja również pochodząca z Państwa Środka

Warto tutaj również wspomnieć o innym hicie, za który swoją drogą również odpowiada chińskie studio Lightining Games. Tale of Immortal (lub jak sugeruje Google Translator Ghost Valley) to gra z gatunku RPG, która oferuje otwarty świat. Produkcja oparta jest na chińskiej mitologii i kulturze. Przygodę zaczynamy jako śmiertelny wojownik, który stopniowo pnie się w rankingu poprzez dokonywanie określonych wyborów w zależności od tego, jak chcemy rozwijać naszą postać. Gra jest obecnie w fazie wczesnego dostępu, a planowana daty premiery to 2022 rok. Niestety, jest pewien haczyk, bowiem gra obecnie jest dostępna tylko i wyłącznie w języku chińskim uproszczonym. Poniżej możecie zobaczyć zwiastun:

Oto lista TOP 10 najlepiej sprzedających się gier w serwisie Steam – Cyberpunk 2077 już poza podium

Źródło: BluesNews, PCgamesn, Steam

Warto zobaczyć również:

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Krypi
    20
    "Chiny też potrafią w gry – dwie chińskie produkcje na podium w serwisie Steam" chyba chodziło o ... Chiny też potrafią robić gry – dwie chińskie produkcje na podium w serwisie Steam
    • avatar
      dudiwoy
      20
      A benchmark potrafi w tytuły artykułów?
      • avatar
        Ciekawski_
        9
        "Niestety, jest pewien haczyk, bowiem gra obecnie jest dostępna tylko i wyłącznie w języku chińskim uproszczonym. "
        No i już widać kto napędził tą sprzedaż. Nie zdziwił bym się jakby to była akcja rządu który "zasugerował" obywatelom, że powinni teraz kupować :)
        edit.
        71.99zł, czyli tanio jak na dzisiejsze standardy. Zatem pewnie jest tak jak napisałem. Chińczycy promują kolejna swoją firmę.
        W przypadku chin nic nie jest takie jak się wydaje na pierwszy rzut oka.
        • avatar
          Kerenzikov
          0
          :) Chyba niektórzy nie orientują się w poczuciu humoru i w żartach.
          • avatar
            piomiq
            0
            "Chiny też potrafią w gry"
            Że co proszę? Co autor miał na myśli? Skąd ten zwrot? Odniesienie do jakiegoś słownika bym prosił.
            Aha i media społecznościowe to nie słownik i czerpane z nich słowotwórstwo nie jest uznawane za poprawne. Dlaczego autor propaguje błędy stylistyczne w tekście?
            Czy tak trudno było dodać "robić" - potrafią robić!
            • avatar
              Xergoos
              -7
              Kochany Benchmarku Proszę ciebie aby twoi "pisacze" nie kaleczyli już więcej języka polskiego nowomową, "Chiny też potrafią w gry" to już 2 raz gdzie robicie błazenadę używając syfu językowego. DOŚĆ a jak się nie podoba to zaraz upadniecie jak podobne tego typu sikacze.
              • avatar
                korzychxp
                0
                A ja polecam Gujian 3. Jak wiesław :) ale taki wiadomo, prostszy