Gry komputerowe

Ta polska strzelanka łączy w sobie DOOMa z Risk of Rain 2 - oto Underdesert

przeczytasz w 1 min.

Serious Sam, DOOM i Risk of Rain 2 spotykają się w jednej grze niezależnego studia Lumino Games z Krakowa. Mowa o Underdesert: The Last Piece Of Sand. Tylko się o niej dowiedzieliśmy i już wpisaliśmy ją sobie na listę tytułów, które koniecznie musimy mieć na radarach.

Underdesert: The Last Piece Of Sand, czyli DOOM spotyka Risk of Rain 2

Underdesert: The Last Piece Of Sand to dynamiczna strzelanka pierwszoosobowa, która wygląda jak miks DOOMa i Risk of Rain 2 zalany szaleństwem rodem z Serious Sama. Zapewnia zwariowaną rozrywkę w szybkim tempie, zapraszając nas do kolejnych losowo generowanych lochów, w których czekają na nas najróżniejsze potwory do eksterminacji. 

Ta nieźle zapowiadająca się polska gra pozwoli nam bawić się w pojedynkę, jak i ze znajomymi w trybie kooperacji. Niezależnie od tego, czy solo czy z zespołem, będziemy eksplorować świat, strzelać do potworów za pomocą dziesiątek typów broni i szukać ponad 100 przedmiotów, z czego sporą część wykorzystamy podczas rozgrywki. Jesteście ciekawi, jak to wygląda? Mniej więcej tak… 

Zobacz gameplay trailer Underdesert: The Last Piece Of Sand: 

Na premierę musimy jeszcze trochę doczekać – według aktualnych planów Underdesert: The Last Piece Of Sand zadebiutuje dopiero na przełomie 3. i 4. kwartału 2021 roku. Gra zmierza wyłącznie na pecety – zerknijcie poniżej, aby upewnić się, czy wasze komputery są gotowe.

Sprawdź wymagania Underdesert: The Last Piece Of Sand: 

Wymagania minimalne: 

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7
  • Procesor: Intel Core i3-3220 lub odpowiednik AMD
  • Pamięć: 4 GB RAM i 15 GB miejsca na dysku
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1050 lub Radeon RX 560

Wymagania zalecane: 

Zajrzyjcie na stronę gry na Steamie, gdzie znajdziecie dodatkowe informacje, a potem koniecznie dajcie znać, co myślicie o tej produkcji!

Źródło: Lumino Games

Czytaj dalej o polskich grach: 

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    gehaes
    4
    losowo generowane mapy w strzelance to jak losowo generowana kanapka z całego crapu jaki jest w lodówce. shooter bez przemyślanie zaprojektowanych map to nieporozumienie.
    • avatar
      bbkr_pl
      1
      Jak cos ma proceduralnie generowane poziomy to zawsze wychodzi z tego nudny badziew na 10 minut grania. A tworcy zeby "poprawic" monotonny gameplay zaczynaja go sterowac w strone grindu. Wiec sceptycznie podchodze do tego tytulu.
      • avatar
        TomekRM
        1
        Wow, wygląda bardzo przyjemnie
        • avatar
          SoulRak3r
          0
          Wygląda na monotonną rąbankę. Moze by sie nadalo zamiast aimhero ;)
          • avatar
            pawluto
            -1
            Graficznie to taka nędza że chyba lepszą grafikę miałem na Amiga 500...
            Na pewno nie zagram.