Komputery

Usługa AppleCare Protection Plan już dostępna w Polsce

przeczytasz w 3 min.

Firma iSource, wyłączny dystrybutor marki Apple w Polsce, wprowadza nową usługę – AppleCare Protection Plan, która wydłuża 90-dniowy okres bezpłatnego wsparcia i roczną gwarancję produktów Apple na całym świecie do pełnych trzech lat.

W ramach planu Klienci mogą korzystać z profesjonalnego telefonicznego wsparcia technicznego, serwisu gwarancyjnego, wygodnych form obsługi serwisowej, materiałów pomocniczych w sieci WWW oraz zaawansowanych narzędzi diagnostycznych. AppleCare Protection Plan oferuje także wsparcie dla systemu operacyjnego Mac OS X, pakietów iWork i iLife.

Nowy plan ochronny daje pewność, że wszelkie naprawy będą wykonywane przez serwis Apple z użyciem oryginalnych części. AppleCare Protection Plan obejmuje komputery serii Mac Pro, iMac, MacBook, MacBook Air/13", MacBook Pro oraz Mac mini, a także stację bazową AirPort Express i AirPort Extreme, Time Capsule oraz napęd MacBook Air SuperDrive. W przypadku problemów technicznych, każdy użytkownik będzie objęty serwisem w domu lub miejscu pracy. Nabywcy Maków mogą również zarejestrować jeden monitor Apple w planie ochrony AppleCare, pod warunkiem, że monitor ten został zakupiony razem z komputerem Mac.

AppleCare Protection Plan zapewnia także:

  • bezpłatną telefoniczną pomoc techniczną od momentu zakupu komputera
  • pełen bezpłatny serwis z wysyłką przez klienta
  • wsparcie techniczne i naprawy na całym świecie
  • bezpłatny dostęp do części zamiennych
  • bezpłatne wsparcie dotyczące sieci
  • pełną gwarancję na akcesoria

iSource potwierdza już ceny Apple Protection Plan, jakie obowiązywać będą w Polsce:

AppleCare Protection Plan dla iMac
799 PLN
AppleCare Protection Plan dla MacMini
749 PLN
Air/MacBook/MacBook Pro 13"
1099 PLN
AppleCare Protection Plan dla MacBook Pro
1499 PLN
AppleCare Protection Plan dla MacPro
1299 PLN

Źródło: informacja prasowa

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    w Polsce mamy możliwość do 2 lat od momentu zakupu zgłaszać niezgodność towaru z umową u sprzedwcy (np MediaMarkt) i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, czyli wymiany lub zwrotu kasy :)
    i nie ma kompletnie znaczenia w tym momencie udzielona gwarancja którą producent daje dobrowolnie, ani serwis, który w tym momencie pomijamy zgłaszając się do sprzedawcy
    • avatar
      erte0
      0
      Podoba mi się to, że za 749-1499pln klient Apple dostaje tyle usług BEZPŁATNIE. Czy Apple ma nas za idiotów stosując takie sformułowania?
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Apple to chyba jedyna firma, która karze sobie płacić takie ceny za gwarancję. I co gorsza cena gwarancji jest zależna od produktu...
        • avatar
          _nick_
          0
          "Nabywcy Maków" --> nabywcy Maców.