Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zobacz nowe grafiki z gry

z dnia
Damian Szymański | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Z okazji targów Gamescom 2013 do sieci trafiła kolejne grafiki z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon opublikowane przez CD Projekt Red.

wiedźmin 3 dziki gon grafiki z gry screeny obrazy koncepcyjne

Targi Gamescom 2013 już w pełni, nie mogło więc zabraknąć na nich i akcentów z Polski. Tym razem chodzi o ekipę CD Projekt Red, która udostępnia kolejną porcję screenów oraz grafik koncepcyjnych z nadchodzącej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Niedawno informowaliśmy o opublikowaniu efektownego zwiastuna Zabijając potwory, a także wspominaliśmy o tym, że do jego realizacji wykorzystano wizerunki prawdziwych aktorów. Pisaliśmy również o tym, że w angielskiej wersji gry w rolę cesarza Nilfgardu wcieli się znany aktor Charles Dance. Teraz twórcy z okazji odbywających się w niemieckiej Koloni targów Gamescom 2013, postanowili udostępnić kolejną porcję ciekawych grafik z gry.

Do tej pory, już kilkakrotnie CD Projekt Red raczył nas świeżutkimi screenami z ich nadchodzącej gry. Za każdym razem jednak udostępniane materiały zdradzają coraz to nowsze informacje o grze.

Co tym razem pojawiło się na zamieszczonych zrzutach ekranu i grafikach koncepcyjnych? Przekonajcie się sami.

Kliknij na grafiki, aby je powiększyć
wiedźmin 3 konspekty miastowiedźmin 3 screen las

wiedźmin 3 screen gra wygląd geralt koń strażnicywiedźmin 3 walka screen

wiedźmin 3 gra screen walkawiedźmin 3 walka screen

wiedźmin 3 gra screen wygląd mur strażnicawiedźmin 3 krwawy las

wiedźmin 3 screen gra walka obień las bagnawiedźmin 3 gra screen po walce

wiedźmin 3 gra konspekty laboratoriumwiedźmin 3 gra konspekty ruiny nad wodą

wiedźmin 3  krajobraz

Na koniec, dla przypomnienia dodamy, że premiera ostatniej odsłony przygód Geralta z Rivii planowana jest na 2014 rok w wersji dla komputerów PC oraz konsol Sony PlayStation 4 i Microsoft Xbox One.

Źródło: VG247

Komentarze

18
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Zaczekam się :(
    13
  • avatar
    To ostatnie chwile Skyrima na RPGowym tronie.
  • avatar
    czekam,czekam,czekam.
  • avatar
    Może być ciekawie, pewnie grafika będzie super jak i fabuła , poprzedniego wiedźmina zrobili na dx9 i wyglądał lepiej niż wiele gier zrobionych na dx10 i dx11
  • avatar
    Rendery wymiatają
  • avatar
    Zamknij sie i bierz moj hajs.
  • avatar
    Może zdążę dozbierać na modernizację mojego blaszaka żeby móc chłonąć ją z całą jej pięknością.
  • avatar
    To są screeny na starym czy już na nowym silniku?
  • avatar
    Te niektóre screeny wyglądają jak ze Skyrima z okolic Białej Grani
  • avatar
    Wiesiek nie dość, że przypakował na siłce to ma własnego wizażystę, który mu skroił obcisłe i modne wdzianko. Ale takie czasy, że legenda nie wystarczy, trzeba się lansować ... :)
  • avatar
    Czy przedostatni screen nie przedstawia aby "Starego Dworzyszcza", w którym Geralt odczarował Addę?
  • avatar
    Producenci chyba celowo wypuszczają co chwilę jakieś nowinki o Wieśku aby podgrzać dodatkowo atmosferę i dać fanom tej gry czas na rozbudowę sprzętu. Jak się to ogląda, to można być pewnym, że mnóstwo ludzi będzie chciało zagrać w trzecią odsłonę serii . Pomału producenci oferują coraz lepsze silniki graficzne , gry są coraz ładniejsze na pewno w niektóre tytuły chciałoby się pograć w jakości full hd max detale itd. Sam kupiłem drugi egzemplarz gtx 680 do sli . Mam nadzieję że zdążę jeszcze wymienić monitor na 2500x1600 i..............wiedzmin pochłonie mnie na kilka dni tak jak poprzednie części
  • avatar
    Najbardziej podobały mi się drzewa, pogoda i w ogóle klimat z ostatniego filmiku, bo najbardziej odzwierciedlały Polski krajobraz, a nie pastelowe, przejaskrawione kolorki i wszędobylski bloom więc wszystko musi się świecić jak psu jajca - to już efekt DX9.0c.

    Oby jak najwięcej w grze drzew, kolorystyki jak z filmiku.
  • avatar
    no i w wieśku 2 denerwował zbyt bliski pop-up obiektów jak trawa itp, których "ładniejsze" tekstury pojawiały się tuż przed bohaterem...