Karty graficzne

Max Payne 3, Metro: Last Light, Tomb Raider

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3
1680x1050, Normalne, AF x16

Asus HD 7750 1GB (820/1150) 39
25
Radeon R7 250 1GB (1050/1150) 38
25
Sapphire HD 7730 1GB GDDR5 (800/1125) 28
18
VTX3D HD 7730 2GB DDR3 (800/800) 23
16
Gainward GT 640 1GB (1046/1253) 23
13
Asus GT 630 2GB (902/900) 15
9
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Pora na strzelankę z nieco innej perspektywy (TPP), czyli Max Payne w trzeciej odsłonie. To chyba największa wygrana nad konkurentem i praktycznie taki sam wynik jak na akceleratorze HD 7750.

Metro: Last Light

Metro: Last Light

Metro: Last Light
1680x1050, Normalne, AF x16

Asus HD 7750 1GB (820/1150) 53
41
Radeon R7 250 1GB (1050/1150) 50
38
Gainward GT 640 1GB (1046/1253) 44
35
Sapphire HD 7730 1GB GDDR5 (800/1125) 39
30
VTX3D HD 7730 2GB DDR3 (800/800) 34
27
Asus GT 630 2GB (902/900) 25
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

W Metro: Last Light ciężko o dobrą płynność obrazu, chyba że obniżymy je do poziomu "Normal". Wtedy nawet tanie akceleratory oferują dobry komfort grania, co zresztą widać po powyższych rezultatach. Radeon R7 250 znów wygrał z GeForce GT 640.

 

Tomb Raider

Tomb Raider

Tomb Raider
1680x1050, Normalne, AF x16

Asus HD 7750 1GB (820/1150) 36
29
Radeon R7 250 1GB (1050/1150) 34
30
Gainward GT 640 1GB (1046/1253) 27
21
Sapphire HD 7730 1GB GDDR5 (800/1125) 26
22
VTX3D HD 7730 2GB DDR3 (800/800) 18
15
Asus GT 630 2GB (902/900) 14
11
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Na koniec pozostawiliśmy grę Tomb Raider, który stwarza duże wyzwanie akceleratorom graficznym. Przy uwzględnieniu wysokiego poziomu detali, R7 250 gwarantował całkiem niezłą płynność obrazu. Znacznie lepszą, niż jego rywal z obozu Nvidia, ale znów słabszą niż model z poprzedniej generacji Radeonów - HD 7750.