Gry komputerowe

Xbox One vs PC i podsumowanie

przeczytasz w 3 min.

Xbox One vs PC

Trzeba sobie jasno powiedzieć – między bajki należy wsadzić historie z sieci, które sugerują, że konsolowa edycja gry wygląda lepiej niż komputerowa. Dead Rising 3 na Xboksie działa w jakości 720p w 30 klatkach na sekundę. Taki sam wynik bez problemu uzyskacie na przeciętnym pececie, o ile będzie on wyposażony w minimum 8 GB RAM. Tyle tylko, że to dopiero początek tego co oferuje edycja komputerowa. Możemy tutaj uzyskać jakość 1080p oraz włączyć wygładzanie krawędzi, a wszystko to przy 60+ kl/s, pod warunkiem oczywiście, że dysponujemy odpowiednio mocną maszyną. Ktoś może polemizować, że do takiej jakości potrzeba potężnej konfiguracji za absolutnie nieporównywalne do wartości konsoli pieniądze. Jest to naturalnie prawda, ale na tym polega urok grania na komputerze - każdy może sobie ustawić poziom detali adekwatny do możliwości swojego sprzętu i własnych upodobań.

Dead Rising 3

Z drugiej strony nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że port Dead Rising 3 został wyjątkowo nieudolnie wykonany. Tak jakby producent koniecznie chciał pokazać, że gracze komputerowi i owszem mogą osiągnąć identyczną jakość co na konsoli, ale nie powinni liczyć na nic więcej. Nie da się inaczej wytłumaczyć tak tragicznej optymalizacji tego tytułu. Gracze nie pozostawili suchej nitki na producencie. Trudno się im dziwić, nie ma tutaj jakiegoś niesamowitego oświetlenia, szczegółowych modeli czy tekstur o jakości zapierającej dech w piersiach. Nie wspominając już niestabilności gry, która często potrafi zwyczajnie „wywalić” nas do pulpitu. Ten problem występuje jedynie na kartach graficznych z obozu zielonych. Naszym zdaniem Dead Rising 3 to drugi po Need For Speed: Rivals idealny przykład tego jak nie należy robić portów z konsoli na komputer.

Podsumowanie

Dead Rising 3 to całkiem przyjemna gra. W sam raz nadaje się na krótką sesję odstresowująca po ciężkim dniu pracy. Bierzemy piłę mechaniczną w ręce i rozpoczynamy zabawę. Fabuła w takim przypadku nie jest nikomu do szczęścia potrzebna. Rozrywka w najprostszej, ale i całkiem przyjemniej formie. Na kilka wieczorów jak znalazł. Jeśli natomiast ktoś chce czegoś więcej to Dead Rising 3 nie jest raczej dla niego. Przy dłuższej zabawie wkrada się tutaj monotonia, bo o ile fajnie jest rozczłonkowywać Zombie na niezliczone sposoby to pewnym czasie staje się to nudne. Szczególnie bez jakieś ciekawszej fabuły, która zdołałaby utrzymać naszą uwagę.

Z technicznego punktu widzenia DR3 budzi mieszane odczucia. Oprawa jest całkiem przyzwoita, ale z całą pewnością nie ma tutaj czego podziwiać. A tego należałoby oczekiwać mając na uwadze realne wymagania sprzętowe tej gry. Producent zwyczajnie poszedł na łatwiznę serwując nam domyślnie 30 kl/s przy jakości 720p. Można to obejść, ale w takim przypadku należy dysponować naprawdę mocną maszyną. Nie zmienia to jednak faktu, że komputerowa edycja gry jest zdecydowanie jej najładniejszą wersją, do tego wyposażoną we wszystkie wydane dotąd dodatki DLC. Pozostaje mieć nadzieję, że przy kolejnej odsłonie panowie ze studia Capcom bardziej przyłożą się do optymalizacji komputerowej edycji, bo ta naszym zdaniem mogłaby być ona zdecydowanie lepsza.

Moja ocena:
Grafika:
dobry
Dźwięk:
 zadowalający
Grywalność:
 zadowalający
Ogólna ocena: 
 
 Podsumowanie
 plusy:
niezła oprawa
ciekawy system łączenia broni
nietuzinkowe sposoby zabijania
bezustanna akcja
 minusy:
optymalizacja leży i kwiczy
problemy ze stabilnością
po pewnym czasie wkrada się nuda
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: 89 zł (PC)
 

Komentarze

134
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    eryk1310
    11
    słaba gra i kropka :)
    • avatar
      hideo
      6
      fajna gra tylko brak optymalizacji to tragedia bo gra nie wygląda na tak kosmiczne wymagania jakie ma
      • avatar
        hasati
        6
        Lara i Ucharted mówiłem do szkoły. Śmiejecie się z gier na PC które są pół darmo a macie gry typu Surgeon Simulator / Road Not Taken / Velocity 2X po 250 zł to dopiero trzeba mieć baniak przeryty i podejrzewam że takie macie :) A takich tytułów na super uber next geny jest masa :) Więc Grafika wgniata widać co wasze konsole potrafią. NIC :) Nie wspomną o przenoszeniu gier z PC na konsole w detalach MEDIUM bez AA/AF w 30 FPS i nie zawsze FULL HD ale się jaracie. Nam chociaż przenoszą z full waszymi detalami nawet lepszymi plus AA / AF itp :) EOT jak wiecie co to znaczy :) Pozdro
        • avatar
          Dragonik
          5
          Ta gra to optymalizacyjna kaszanka na Core I5 2500K, 8GB ramu Radeon HD6870 gra tak tnie że to masakra:(
          • avatar
            jonny2003
            5
            U mnie na Radeonie 280X, grając na zablokowanych 30 klatkach gra dobrze ciągnie, ale w miejscach "procesorowych" gdzie jest więcej zombiaków Phenom II 965 leży i kwiczy. Wg mnie ta gra bardziej męczy procesory. Jakieś mocne i7 by się przydało.
            • avatar
              Konto usunięte
              4
              I dlatego kupiłem konsolę po 15 latach grania na PC. Powinienem był to zrobić wcześniej, ale w zeszłym roku czekałem jeszcze na jakiś cud. Cudów brak - nawet Simsy schrzanili.
              • avatar
                Anonim20
                4
                Takie zachowanie trzeba by było zgłosić do Ochrony Praw Konsumenta.
                Przecież to jest nie grywalne jak Pre-Alpha jeszcze gorzej niż Watch Dogs i GTA 4.
                Ileż można tolerować nie udolność deweloperów?!
                Wersja PC powstała przed nawet wersją na Xbox One.
                Wersja na XO miała momenty ,że framerate spadał do jedno cyfrowej wartości.
                Po ok. 35GB patchy gra działa teraz w 18-30fps no to jest jakiś czeski film do tego gra wygląda bardzo słabo patrząc jak wygląda Crysis 3, Metro, BF4 które lepiej działają.
                Pierdyliard zombie klonów, co druga tekstura to rozmazane 512x512
                Crashe co chwile, 15-20 fps poczas filmików które lecą z pliku WTF?
                Co ciekawe DLC'ki działają lepiej ale nadal gównianie.
                Nie dziwię ,że fala zwrotów na steam jest, dobrze ,że demko jest uff nie utopiłem 90zł w szambie ;)
                Wydali Patch #1 w którym piszę ,że naprawiono crashe, cóż nadal gra crashuje co zresztą piszą ludzie na steam ;)
                • avatar
                  Kieresz
                  3
                  to musi byc wina chyba konkretnch konfigow jak z betą bf4.....u mnie na gtx 680 max detale 45-60 fps w zaleznosci od tego co na ekranie a u kumpla z 780 gtx ti potrafi dropowac bardziej niz u mnie......
                  • avatar
                    jonny2003
                    3
                    Może i gry wyglądają dobrze(cieszy mnie to bo planuję zakup PS4 i to już niedługo). Ale prawda jest taka, że mogli zrobić te konsole nieco mocniejsze.
                    8 rdzeniowy procek taktowany 1,6 ghz( z czego tylko 6 rdzeni wykorzystane), Niby 8 GB ramu, ale system zjada tyle, że do dyspozycji jest tylko koło 5. No i średniacka grafa.
                    W czasach gdy wyszło PS3 i X360, te konsole były bardzo mocne jak na swoje czasy i dlatego wytrwały tak długo na rynku.
                    Teraz PS4 i Xbone są bardzo średniackie już na wstępie dlatego wielu nie wróży im tak długiego życia jak PS3 i X360.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      2
                      Gra całkiem fajna niestety to totalny port z konsoli i potrafi zarznąć sprzęt bez przyczyny nawet jak akurat nie walczysz z hordą zombie. Sterowanie zrobili całkiem nieźle ale jak chcesz je skonfigurować to pokazuje Ci pada z XBoxa i weź się człowieku męcz więc lepiej się już przyzwyczaić do tego co jest (ja miałem problem jak rzucić(nie wyrzucić) przedmiotem szukałem na klawiaturze ale okazało się że odpowiada za to przycisk w kółku myszki) :/ nawet tak drobnej zmiany nie potrafili zrobić. Poza tym mogły by być przetłumaczone napisy (swoją drogą strasznie czasami szybko znikają ciężko przeczytać, a ciężko ze słuchu zrozumieć). Sama gra 4/5
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        2
                        ale o co chodzi ? domyslnie producent wszedzie dal 30 klatek byscie wlasnie sie optymalizacji nie czepiali tu kupa i tu kupa tyle ze na pc full hd
                        • avatar
                          jarnuszkiewiczm
                          2
                          Skoro nie da się w to grać na PC to srał pies tą gierke, i tak jest średnio słabowatym naparzaczem z zombiakami, już lepiej za pare dyszek sobie dead isladnd kupić i w dużo ambitniejszą grę w tej tematyce zagrać, nie dajcie zarabiać tym leniwym kacapom za taki port
                          • avatar
                            prime27pl
                            2
                            [email protected] długo jeszcze będziesz posiadaczy konsol wyzywał od tepaków ? za kogo ty się uważasz ? nie rób chłopcze z siebie takiego pro bo nie jesteś .
                            • avatar
                              hasati
                              2
                              Kogo to interesuję ? Zmień stronę. Ty masz jakąś obsesję odwiedź lekarza, albo niech rodzice zabiorą ci konsole. Człowieku twój mózg jest zniszczony doszczętnie.
                              • avatar
                                Konto usunięte
                                1
                                Najpierw :
                                "Dead Rising 3 na Xboksie działa w jakości 720p w 30 klatkach na sekundę. Taki sam wynik bez problemu uzyskacie na przeciętnym pececie, o ile będzie on wyposażony w minimum 8 GB RAM. Tyle tylko, że to dopiero początek tego co oferuje edycja komputerowa"

                                W kolejnym akapicie :
                                "Producent zwyczajnie poszedł na łatwiznę serwując nam domyślnie 30 kl/s przy jakości 720p. Można to obejść, ale w takim przypadku należy dysponować naprawdę mocną maszyną. Nie zmienia to jednak faktu, że komputerowa edycja gry jest zdecydowanie jej najładniejszą wersją"

                                Czyli tak : gra działa na Xone w 720p i 30fps. W takich samych ustawieniach działa bezproblemowo na "przeciętnym PC" (jaki to jest "przeciętny" to już autor nie napisał) Wszystko powyżej tego jest niegrywalne, co widać po wykresach, że nawet na low w 1080p gra nie trzyma 60fps i ma często te wkurzające spadki fps. Potwierdzają to również userzy na forach, którzy nawet na 780TI i mocno wykręconych CPU mają co chwilę dropy fps.
                                Podsumowując: gra jest grywalna tylko w 720p i 30fps, więc pytanie do autora recenzji co miał na myśli pisząc :
                                "Tyle tylko, że to dopiero początek tego co oferuje edycja komputerowa" ?
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  1
                                  Ja jestem z gry zadowolony, grafika przykuwa oko, a grywalność bardzo pozytywna (a o to w ostatnich czasach coraz trudniej).

                                  Odnośnie wysokich wymagań na PC, to faktycznie nie jest łatwo o te 60fps, jednak ja nie jestem tym faktem zaskoczony. W teście na eurogamerze już na xbox one gra zaliczała spadki do 18 fps, a to nie wróżyło nic dobrego. Na 2 letnim PC mam tu jednak 43-60 fps przy 1080p, więc suma wszystkiego komfort z gry jest i tak lepszy, niż w wersji na xbox one (720p, spadki na 14 fps i średnio 30 fps). Po daniu locka na 40 fps gra się wciąż bardzo przyjemnie (zwłaszcza na padzie od xboxa)

                                  Co ciekawe na chwilę obecną Nv nie zoptymalizowała jeszcze sterów. Na stronce gamegpu średni wynik 770GTX jest o 20 fps mniejszy od karty AMD 280X, a to nie jest normalne :)

                                  http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Dead_Rising_3-test-dr_3_1920.jpg

                                  Co ciekawe na stronce gamegpu zamieścili też wynik, który nie pozwala jednocześnie stwierdzić, że karty AMD są do tej gry bezsprzecznie lepsze. Chodzi o power proca na karcie AMD i Nv, no tu już Nv zdecydowanie mniej obciąża procesor, sami zobaczcie

                                  NV
                                  http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Dead_Rising_3-test-dr_3_proz_amd.jpg

                                  AMD
                                  http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Dead_Rising_3-test-dr_3_proz.jpg
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    1
                                    Moim zdaniem nie ma co się dziwić, że optymalizacja jest słaba. Każda konsola jest zamkniętym, powtarzanym masowo, układem. Stąd każdy software pisany na nią może być bliżej "metalu". Na pecetach taki stan jest nie do osiągnięcia z uwagi na nieskończoność konfiguracji i związanych z tym wzajemnych zależności. Stąd potrzeba korzystania z pośrednictwa warstwy abstrakcyjnej a ta niestety kosztuje swoje cykle CPU/GPU. W porównaniu do XBOX 360 i PS4 to było na moje oko jakieś 30% mocy ekstra potrzebne, by osiągnąć ten sam efekt. Pamiętacie Lost Planet 1? Core 2 Duo i GeForce 8800 GTS nie pozwalał porządnie pograć w wysokich detalach. To dopiero było możliwe na kolejnej generacji sprzęcie. Tak będzie i tym razem.
                                    • avatar
                                      Konto usunięte
                                      1
                                      ""Ponownie port jest skopany, ale nawet w takiej formie na przeciętnym PC (konfiguracja testowa), wygląda i chodzi lepiej niż na X1 koniec, kropka.""

                                      Właśnie, to jest w tym najważniejsze. Nawet przy słabym porcie gra chodzi znacznie lepiej od wersji na xboxa. Lepsze to, niż jak gdyby gra wcale nie wyszła i nie było żadnego wyboru :P.
                                      • avatar
                                        PiotroZ
                                        0
                                        Szczególnie, że jedno z nich to Rockstar.
                                        • avatar
                                          PiotroZ
                                          0
                                          Prowizorę to Ty masz w mózgu. Potrafisz pisać cokolwiek innego niż w kółko powtarzać te pętlę tekstów na poziomie krawężnika ? Nie ? Tak myślałem.
                                          • avatar
                                            jarnuszkiewiczm
                                            0
                                            Jeszcze jakby to był jakiś przełom technologiczny na miarę pierwszego crysisa który zrobił takie wrażenie na mnie jak kupiłem w 2007 roku, prawdziwy nextgen który po wymaxowaniu wywala oczy z orbit i sprawia że dostajemy gęsiej skórki, że z niedowierzaniem się ogląda i kij że gram na mediumach w 30 klatkach ale nadal gra budzi szacun i ryje beret, każdy listek na pieprzonym drzewku ma swój własny osobny cień który rusza się w swoją stronę a każde małe ziarenko kurzu ma swoją fizykę, to bym rozumiał że ta gra tak działa, i by każdy mógł z pokorą wziąć portfel i pójść do komputerowego po nowe bebechy, ale że ta gierka wygląda jak gówno, nawet do pięt nie dorasta pierwszemu crysisowi sprzed 8 lat, a gdzie tu o next genie mówić... twórcy się zbłaźnili zapodając taką sromote. . .
                                            • avatar
                                              SoulRak3r
                                              0
                                              Czytając tego newsa miałem już zamówioną grę i trochę się przestraszyłem. Na szczęście nie jest aż tak źle.

                                              Mój i5 3470 + GTX 560 SE + 8 bg ram dawało sobie radę na singlu w zadowalającej płynności (1080p i ustawienia high). Nie powiem że przebiłem konsole fpsami bo więcej niż 30 fps to widziałem chyba tylko w małych pomieszczeniach ale to nic bo grałem padem i mi to nie przeszkadzało (gdybym się przestawił na mysz to rzucał bym bluzgi straszne :D).

                                              Tak czy owak moje zdziwienie jest ogromne bo na konsoli jest 720p a u mnie chodziło na 1080p w lepszych detalach a moja karta powinna być ok 40% słabsza od tej w XONE. 288 procesorów strumieniowych a gierka chodziła zadowalająco. Ram też dawał radę, proc to samo. Ale trzeba przyznać że granie padem obniża trochę zapotrzebowanie na fpsy :)
                                              • avatar
                                                Konto usunięte
                                                0
                                                potrzeba zmiany architektury kart AMD, Intela, zmiana szyny, zmiana silników i efekty będą widoczne na PC w okolicach 2020"

                                                Hej :)
                                                • avatar
                                                  hasati
                                                  0
                                                  Wyłączcie tego Bota Uncharted4 kto te skrypty pisał !? Nie odpisujcie mu nic nie dociera to BOT jak nic :) Ma siać zamęt i zniszczenie :)
                                                  • avatar
                                                    Konto usunięte
                                                    0
                                                    wielka dyskusja bo gra ktora domyslnie jest zrobiona pod 30 klatek nie chodzi w 60ciu , czy wy jestescie [email protected]#[email protected]#[email protected]#moceni? to tak jak byscie wymagali od malucha by jezdzil dwa razy szybciej chociaz producent tego nie zaplanowal ... caly artykul to zenada bo opiera sie na wymuszonym trybie gry ...
                                                    • avatar
                                                      alano
                                                      0
                                                      No tak nowe konsole inna bajka nawet skopany port wypada lepiej
                                                      The Order jeszcze nie wyszło a już ośmieszyło pc max 30 fps i 1920 X 800 liniowa gra!Destiny no super fps i 30 klatek całkiem, całkiem jak na sprzęt za 1400zł ale obok kompa to to nie leżało.
                                                      • avatar
                                                        Konto usunięte
                                                        -1
                                                        bueheheheh a niby nowe konsole to PC i porty to tylko kwestia czasu. Buahahaha nie ma to jak dymac graczy PC non stop w dupala od 1990 r
                                                        • avatar
                                                          prime27pl
                                                          -1
                                                          Co z tym portalem ? nawet komenta nie można normalnie dać bo wywala . Kapralu to ja na swojej 770 nie pogram chyba :)
                                                          • avatar
                                                            Konto usunięte
                                                            -1
                                                            Poczytajcie trochę o PS4 i nie chodzi tutaj o czystą moc obliczeniową

                                                            http://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?page=2

                                                            "Architektura PS4 prezentuje PC z przyszłości. Szczególnie chodzi tu o APU (procesor i grafa złączone, wymiana danych więc jest szybka i nie idzie przez magistrale) oraz zunifikowaną pamięć o ogromnej przepustowości (w PC ze zwykłego ramu dane muszą być najpierw przekopiowane do ramu grafiki.
                                                            W tym momencie Playstation 4 wyprzedza technologicznie to, co możemy osiągnąć na PC." (nie chodzi tu o czystą moc obliczeniową cpu czy gpu tylko sposób operowania wszystkimi danymi w całym urządzeniu.
                                                            Warto pamiętać, że o unifikacji pamięci i maksymalnym zbliżaniu procesora do grafiki mówiono już od dawna jako przyszłości PC, a Sony to zrobiło teraz z PS4"

                                                            "OFC szyna konkurencyjna dla nowych konsol (PS4 ma mieć przepustowość pamięci 176GB/s, przy czym 16GB/s PCI-E 3.0 16x brzmi śmiesznie (i na nic prawie 290GB/s w GeForce Titan skoro jeśli robimy update często (jak przy megatexturingu) jesteśmy ograniczeni do tego 16GB/s...
                                                            Tu chodzi o coś odwrotnego - aby CPU mógł zapisać do pamięci dostępnej szybko dla GPU (nie musiało być 'kopiowane' z pamięci procesora przez szynę AGP/PCI-E, aby później mieć szybki dostęp do pamięci liczony w setkach GB/s). Takie rozwiązania znajdziemy na konsolach czy SoC, gdzie pamięć procesora i GPU jest współdzielona"

                                                            "Powodem Sony zdecydowania na GDDR5 od tradycyjnych pamięci RAM DDR3, jest bardziej elastyczny, programiści mogą stosować tak dużo RAM do GPU lub tak dużo RAM do CPU, jak im się podoba.
                                                            Pamięci GDDR5 jest zoptymalizowana do obliczeń równoległych, a DDR3 jest zoptymalizowana dla bardziej liniowa obliczeń.
                                                            Jeśli deweloperzy mają sposób, aby przeznaczyć prawie całą pamięć na GPU i wykonywania obliczeń na GPGPU to PS4 będzie przewyższać PC-ty w nadchodzących latach"

                                                            "Co do PCI-E o co w tym chodzi. Na PC nawet nie próbuje się pisać tak aby rendering przebiegał współbieżnie na gpu i cpu.
                                                            PCI_E umożliwia szybki blokowy transfer dużych partii danych, nie nadaje się ze względu na czas dostępu do bezpośredniego grzebania w pamięci obrazu.
                                                            Jakieś porównania wydajności cpu i gpu z pc to pomyłka i tyle. To dwie różne architektury potrzeba zmiany archite
                                                            • avatar
                                                              tomx1989
                                                              -2
                                                              Ta, jak zwykle wszystko zwalić na optymalizację, na pc optymalizacja to inaczej więcej ramu, więcej Ghz. Chcesz grać na ultra to kup 8 rdzeniowego CPU, 2x Titan, bo jeden nie wyrabia i módl się żeby trzymało 50-60 fps. DR3 to gra z słabego xone, a co dopiero byłoby z grami z ps4, jeden z twórców gier ostatnio przyznał że DX11, ma taki narzut że żeby uzyskać taką grafikę jak na konsoli jest potrzebny 2x mocniejszy pc. Aż dziwne że w tym temacie nie ma nikogo kto by wspomniał o 2168p(4k), przecież to teraz standard na pc. Czekam na następne gry pisane pod obecną generację, będzie zabawnie :)
                                                              • avatar
                                                                Konto usunięte
                                                                -2
                                                                piewcy to jest ta słaba generacja

                                                                PS4 w akcji

                                                                DriveClub
                                                                https://www.youtube.com/watch?v=m2MLhwhelkI
                                                                http://giant.gfycat.com/ExcellentAnguishedBluegill.gif
                                                                https://1f9f7cb900056acbb954bbda2a042f18ff4f9b8f-www.googledrive.com/host/0B4eMtE7Ljti1b0RyVmFUSzJlOWs/dc1.gif

                                                                The Order 1886
                                                                http://www.gamersyde.com/hqstream_the_order_1886_gamescom_trailer-32714_en.html
                                                                http://a.pomf.se/lawpma.gif

                                                                Silent Hill demo
                                                                http://www.gamersyde.com/hqstream_project_p_t_gameplay_4-32806_en.html

                                                                Killzone S.F
                                                                https://www.youtube.com/watch?v=XWxipHzU9xo
                                                                http://youtu.be/fcru--sEN7Y?t=3m22s
                                                                http://www.gamersyde.com/stream_killzone_shadow_fall_stealth-31294_en.html

                                                                Technologia oświetleniowa Cascaded Voxel Cone Tracing na PS4
                                                                PS4′s Powerful Async Compute Tech Allows The Tomorrow Children’s Developer to Save 5 ms Per Frame

                                                                http://www.dualshockers.com/2014/09/03/ps4s-powerful-async-compute-tech-allows-the-tomorrow-childrens-developer-to-save-5-ms-per-frame/

                                                                http://www.dualshockers.com/2014/09/03/ps4-exclusive-the-tomorrow-children-shows-its-amazing-lighting-technology-with-new-wip-screenshots/

                                                                Dla przykładu wielki Crysis3 z pc
                                                                https://www.youtube.com/watch?v=kopGn8Jiyic
                                                                http://youtu.be/fKKauMvARok?t=2m17s

                                                                Bieda i jeszcze raz bieda na pc a wszystko to będzie się jeszcze bardziej pogłębiać :)
                                                                Uncharted4 i będzie pozamiatane na kolejne lata i piewcy będą gonić grafikę i dorzucać do swojej budy coraz więcej węgla ech.......

                                                                U4
                                                                http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985

                                                                Silent Hill
                                                                http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=883151

                                                                To jest ta bieda konsolowa drzyjcie pctowcy bo to dopiero początek :)

                                                                • avatar
                                                                  Lara_Croft
                                                                  -3
                                                                  No i co z tymi konwersjami. Ponoć XOne to PC i do tego słaby. Konwersje miały być banalne (no w końcu gry konsolowe powstają na PC jak to niektórzy piszą). Jaja to dopiero będą przy konwersji GTA.
                                                                  • avatar
                                                                    Konto usunięte
                                                                    -4
                                                                    Co tam się motasz........ ZIEW...........
                                                                    • avatar
                                                                      Konto usunięte
                                                                      -6
                                                                      "Ktoś może polemizować, że do takiej jakości potrzeba potężnej konfiguracji za absolutnie nieporównywalne do wartości konsoli pieniądze. Jest to naturalnie prawda, ale na tym polega urok grania na komputerze"

                                                                      Urokiem grania na pc jest wywalanie kasy nieporównywalnie większej niż wartość konsoli. Ciekawe

                                                                      Można też napisać inaczej

                                                                      "Ktoś może polemizować, że koszt gry na konsole jest nieporównywalny do gry na PC. Jest to naturalnie prawda. Natomiast do konsoli wkładasz grę i działa bo na tym polega urok grania na konsoli"

                                                                      • avatar
                                                                        Konto usunięte
                                                                        -9
                                                                        Witajcie pctowcy w świecie konsol nowej generacji i zunifikowanej pamięci itp.....
                                                                        pctowcy to gdzie te konsole jak zwykłe pcty jak nawet nie można gry dobrze przenieść na pctową prowizorę :)

                                                                        Ale taki to już los będzie piecyka porty jeszcze raz porty albo sprzęt z kosmosu hue.

                                                                        • avatar
                                                                          DyndaS
                                                                          -12
                                                                          XOne za mocny dla PC :/
                                                                          • avatar
                                                                            Konto usunięte
                                                                            0
                                                                            Zniechęcił mnie już sam tytuł artykułu. Dalej jest już tylko gorzej...
                                                                            • avatar
                                                                              rak474
                                                                              0
                                                                              Nie sprzedało się na kąsolach to dajmy ochłapy na PC niech mają. Za to powinno się publicznie palić tą grę.
                                                                              • avatar
                                                                                Konto usunięte
                                                                                0
                                                                                q6600+gtx 570+4gb. 900p na średnich bardzo grywalne z padem. gra myszką daje bardziej odczuć braki w płynności działania
                                                                                • avatar
                                                                                  Konto usunięte
                                                                                  0
                                                                                  @Lara_Croft
                                                                                  @Uncharted4

                                                                                  Panowie,zobaczę jeszcze raz ,że robicie prowokacje na chacie,obiecuje wam że dostaniecie bana na stronie benchmark. Dojścia mam w administracji.
                                                                                  • avatar
                                                                                    Dragonik
                                                                                    0
                                                                                    O co te kłótnie? płacą wam za to czy jak. Sam chcia łem zobaczyć jak się w to gra no ale ktoś się nie postaral i lipa z optymalizacją więć sobie daruję
                                                                                    • avatar
                                                                                      Konto usunięte
                                                                                      0
                                                                                      Swoją drogą odnośnie tych wysokich wymagać, to w premierę crysis 1 przeszedłem w 23-30 fpsach na 8800Ultra, to była dopiero gierka z wymaganiami, a przecież było to tylko 1680x1050 i modowane detale VH na xp :D. Na dx 10 i 1920x1200p miałem jakies 10 fps :D, a co dopiero z MSAAx4 :D. W porównaniu do tamtej gry dead rising to gra z niskimi wymaganiami :)
                                                                                      • avatar
                                                                                        Konto usunięte
                                                                                        0
                                                                                        gówniany konsolowy port
                                                                                        dziękuję dobranoc
                                                                                        • avatar
                                                                                          cura666
                                                                                          0
                                                                                          "Nikt przecież nie bierze na poważnie tej serii gier"
                                                                                          Dla tego właśnie dale mnie ta seria jest cienka. Dziecinne poczucie humoru i bezsensowna rzeź znudziły mi się kiedy byłem nastolatkiem.
                                                                                          • avatar
                                                                                            cura666
                                                                                            0
                                                                                            Dokładnie. Poza tym, kiedyś można było usprawiedliwić fakt, że gry na konsole są droższe tym, że za sprzęt płaciło się niewiele w stosunku do możliwości. Teraz sprzęt jest mierny, gry jeszcze droższe a za możliwość gry online trzeba płacić dodatkowo. Ciekawe czy konsolowi fanboje kiedyś się zorientują, że są robieni w bambuko bez mydła.