Karty graficzne

Resident Evil 5

Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.

Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x16, AA x4

GeForce GTX 460 768MB (675/900) 81
62
GeForce GTX 260 896MB (575/999) 75
56
Radeon 5770 1GB (850/1200) 74
56
Radeon 5830 1GB (800/1000) 69
53
Radeon 5750 1GB (700/1150) 64
48
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 62
47
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 62
47
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) 62
47
Gainward GTS 450 1GB (880/975) 60
47
MSI GTS 450 1GB (850/1000) 59
46
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) 57
44
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) 56
42
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso-x16, AA x4

Radeon 5830 1GB (800/1000) 83
63
GeForce GTX 460 768MB (675/900) 64
50
Radeon 5770 1GB (850/1200) 61
46
GeForce GTX 260 896MB (575/999) 61
45
Radeon 5750 1GB (700/1150) 52
40
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 48
37
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 48
37
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) 48
37
Gainward GTS 450 1GB (880/975) 46
36
MSI GTS 450 1GB (850/1000) 46
34
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) 44
33
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) 43
33
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W Resident Evil 5 dają sobie świetnie radę nawet starsze i/lub mniej wydajne akceleratory. Stąd też w przypadku układów graficznych GeForce GTS 450 nie było żadnych przeciwwskazań, aby móc grać z zachowaniem wysokich detali grafiki. Każda z przybyłych do naszej redakcji kart GeForce GTS 450 mogła wyświetlać płynny obraz w rozdzielczości 1680x1050. Po przejściu do wyższej rozdzielczości odczuwany jest spadek wydajności, aczkolwiek nie było dużych problemów z przechodzeniem poszczególnych etapów gry – wydajność była zadowalająca.

Karty NVIDII przeciętnie zaprezentowały się na tle Radeona 5750. Ten układ generował większą liczbę kl./s - zarówno minimalną, jak i średnią.