Karty graficzne

Crysis

Crysis pomimo długiej obecności na rynku nadal świetnie nadaje się do testów kart graficznych. Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia niestety spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.

Crysis: 1280x1024, Very High Detail
Filtrowanie Aniso x0, wygładzanie krawędzi x0

Radeon 5830 1GB (800/1000) 40
32
GeForce GTX 460 768MB (675/900) 36
29
Radeon 5770 1GB (850/1200) 33
27
GeForce GTX 260 896MB (575/999) 31
23
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 30
24
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 30
24
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) 30
24
Gainward GTS 450 1GB (880/975) 29
22
MSI GTS 450 1GB (850/1000) 29
22
Radeon 5750 1GB (700/1150) 28
22
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) 27
22
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) 26
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Crysis: 1680x1050, Very High Detail
Filtrowanie Aniso x0, wygładzanie krawędzi x0

Radeon 5830 1GB (800/1000) 31
25
GeForce GTX 460 768MB (675/900) 27
23
Radeon 5770 1GB (850/1200) 25
21
GeForce GTX 260 896MB (575/999) 24
18
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 23
19
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 23
19
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) 23
19
Gainward GTS 450 1GB (880/975) 22
18
MSI GTS 450 1GB (850/1000) 22
18
Radeon 5750 1GB (700/1150) 21
17
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) 21
17
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) 20
16
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W Crysis wydajność układów graficznych GeForce GTS 450 w wersjach O/C była na poziomie Radeona 5750. Mocniejszy HD 5770 jest raczej poza zasięgiem podkręcnych układów GTS 450. W tej grze karty GeForce GTS 450 nie czują się najlepiej. Nawet w 1280x1024 (w maksymalnych detalach) mają trudność z zachowaniem płynności animacji.