Gry

Ustawienia graficzne

przeczytasz w 1 min.

Twórcy Snajpera zadbali o mnogość opcji konfiguracyjnych. Niektóre z różnic pomiędzy ustawieniami są niezauważalne.

Jakość materiałów (niska, średnia, wysoka) – ustawienie odpowiedzialne za szczegółowość wyświetlanych w pobliżu obiektów.

Jakość tekstur (niska, średnia, wysoka) -  nic dodać, nic ująć. Poziom szczegółowości otaczających nas tekstur.

Jakość cieni (normalna, wysoka) – nie dostrzegłem żadnych różnic – oceńcie sami.

Rozmiar mapy cienia (512, 1024) – w praktyce brak różnicy.

Filtrowanie tekstur (dwuliniowe, trójliniowe, anizotropowe) – w praktyce brak różnicy.

Jakość post-procesu (prosty, normalny) – mnogość fajerwerków takich jak efekt bloom, czy też lens-flare.

Jakość roślinności (niska, średnia, wysoka) – odpowiada za natężenie występującej wkoło zieleni. Różnica w jakości tekstur na nią położonych przy zmianie ustawień jest nieznaczna.

Jakość efektów (bardzo niska, niska, średnia, wysoka) – opcja odpowiadająca za wszelkiego rodzaju refleksy, pył oraz wodę.