Karty graficzne

CMR: Dirt2



Najnowsza część z serii Colin McRae. Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
 

CMR: Dirt2 DX11- 1680x1050, Ultra Detail
Aniso-x16, AA x4

GeForce GTX 460 768MB (675/900) 76
69
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 62
56
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 62
56
Radeon 5830 1GB (800/1000) 53
48
Radeon 5770 1GB (850/1200) 50
45
Radeon 5750 1GB (700/1150) 44
40
   
GeForce GTX 260 896MB (575/999) DX9 63
55
  średnie fps
minimalne fps

 

CMR: Dirt2 DX11- 1920x1200, Ultra Detail
Aniso-x16, AA x4

GeForce GTX 460 768MB (675/900) 66
60
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 54
48
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 54
48
Radeon 5830 1GB (800/1000) 48
41
Radeon 5770 1GB (850/1200) 47
41
Radeon 5750 1GB (700/1150) 41
37
   
GeForce GTX 260 896MB (575/999) DX9 57
47
  średnie fps
minimalne fps

Podkręcone przez producentów GF GTS 450 świetnie spisują się w  rozdzielczości 1680x1050. Wydajność była na tyle wysoka, że grało się bardzo dobrze i nie zdarzały się duże spadki wyświetlanych kl./s. W tym porównaniu nowe Fermi wypadło nawet lepiej niż Radeon 5830. Wyższy tryb rozdzielczości obrazu, czyli 1920x1200, również był grywalny na GTS 450 i  można śmiało grać, pod warunkiem że odnotowane przez nas minimalne 48 kl./s będzie wystarczające - dla wielu maniaków gier wyścigowych nie jest.