Karty graficzne

Metro 2033

przeczytasz w 2 min.



Fani wszystkich części Stalkerów nie powinni przeoczyć tego tytułu. Metro 2033 przenosi nas do moskiewskiego metra oraz jego okolic gdzie się dzieje akcja. Gra znalazła się w naszych testach nie bez powodu. Oferuje bowiem bardzo szczegółową grafikę, a przy tym potrafi skorzystać z funkcji zawartych w DX11. Metro 2033 to kolejny „killer” akceleratorów graficznych – wyciąga z nich wszystkie soki!
 

Metro 2033 DX10: 1280x1024, Max Detail
Aniso-x4, NoAA

GeForce GTX 460 768MB (675/900) 44
24
Radeon 5830 1GB (800/1000) 39
20
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 36
20
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 36
20
GeForce GTX 260 896MB (575/999) 34
22
Radeon 5770 1GB (850/1200) 34
16
Radeon 5750 1GB (700/1150) 29
15
  średnie fps
minimalne fps

 

Metro 2033 DX10: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x4, NoAA

GeForce GTX 460 768MB (675/900) 34
18
Radeon 5830 1GB (800/1000) 31
16
Palit GTS 450 1GB (930/1000) 28
15
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) 28
15
GeForce GTX 260 896MB (575/999) 27
17
Radeon 5770 1GB (850/1200) 27
13
Radeon 5750 1GB (700/1150) 23
11
  średnie fps
minimalne fps

Wybraliśmy tryb DirectX 10 i dwie rozdzielczości: 1280x1024 oraz 1680x1050. Mimo to osiągi fabrycznie podkręconych akceleratorów GTS 450, jak również ich konkurentów, są przeciętne. Palit i ASUS z GF GTS 450 w  porównaniu do HD 5750 i HD 5770 odznacza się znacznie mniejszymi spadkami wyświetlanych kl./s, co ma duży wpływ na komfort grania. Niemniej jednak ogólna wydajność jest niska nawet w 1280x1024 i dopiero mając droższego GeForce’a GTX 460 pograsz w miarę komfortowo.