• benchmark.pl
  • Gry
  • Cities: Skylines 2 zapowiedziane – genialny city-builder powraca
Gry

Cities: Skylines 2 zapowiedziane – genialny city-builder powraca

przeczytasz w 1 min.

Jeden z najlepszych symulatorów miasta nareszcie doczeka się kontynuacji. Ekipa Paradox Interactive zapowiedziała grę Cities: Skylines II, która ma „ponownie zrewolucjonizować gatunek”, olbrzymie zwiększając skalę i poziom realizmu.

Oficjalna zapowiedź Cities: Skylines 2

Cities: Skylines 2 to nowa odsłona serii, przy której wielu z nas spędziło setki godzin. Pierwsza część, która ujrzała światło dzienne osiem lat temu, uzależniała i potrafiła przykuć do ekranu, zachwycając właściwie każdym swoim elementem. Lata jednak mijały, gra powoli się starzała, a my jedyne, co otrzymywaliśmy, to dziesiątki rozszerzeń DLC. Teraz wreszcie firma Paradox Interactive ogłosiła, że nadchodzi pełnoprawna „Dwójka”. 

Cities: Skylines II

Podobnie jak za pierwszą odsłonę, tak i za Cities: Skylines II odpowiada studio Colossal Order. Niestety jego przedstawiciele nie zdradzili zbyt wiele szczegółów na temat swojej produkcji. Wiemy tylko, że ma to być największa i najbardziej realistyczna gra z gatunku city-builderów, Ma stawiać możliwie mało ograniczeń, pozwalając tym samym na zbudowanie wymarzonego miasta, a następnie czuwanie nad tym, by zmieniło się w prawdziwą metropolię. Wyraźnie poprawiona oprawa wizualna oraz zaawansowany system modów mają stanowić dopełnienie całości. 

Zobacz oficjalny zwiastun Cities: Skylines II

Zła wiadomość? Na razie musimy uwierzyć twórcom na słowo, ponieważ nie otrzymaliśmy żadnych dowodów. Dostaliśmy tylko zwiastun, który jednak – jak zaznaczono w materiale – nie przedstawia faktycznych fragmentów rozgrywki. Mimo to warto go obejrzeć, dlatego już teraz cię z nim zostawiam… 

Dobra wiadomość z kolei jest taka, że na premierę gry Cities: Skylines 2 nie będziemy musieli długo czekać. Jeśli tylko nie dojdzie do jakichś opóźnień, to zagramy jeszcze przed końcem bieżącego roku. Na czym? Na komputerach oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Co więcej, gra od razu zasili katalog usługi Xbox Game Pass!

Źródło: Paradox Interactive

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kojot321
    3
    No i fajnie. Przez te 8 lat nic sensownego z tego gatunku się nie pojawiło. Dobry moment na zapełnienie luki.
    • avatar
      Warmonger
      3
      Ktoś się popisuje efekciarskimi ujęciami, ale o jakiejkolwiek grze niczego się nie dowiedziałem.
      • avatar
        Fiwyy
        2
        męczący oko trailer nic nie mówiący o grze
        • avatar
          obcypl
          1
          Obstawiam refresh UI (bo Unity dalej pozostanie silnikiem), zmianę rozmiaru mapy do 150 kafelków (obecnie 81) i dostępność wszystkich (obecnie 9 bez modów). Trochę zmian w symulacji "na bank sygnowane AI" i pewnie tyle z tego co pewne. Marzę o wbudowaniu funkcji, które dziś wymagają TM:PE, Move It, pakietu modów Anarchy, czy Plopable... Widać po ich wykorzystaniu, jak istotny to element rozrywki w C:S
          • avatar
            Viperus
            0
            Mam nadzieję że silnik będzie w końcu zoptymalizowany pod wielordzeniowe procki, poza tym fajnie by było zarzadzać regionem tzn siecią miast jak to kiedyś było w SimCity4