Filmy / seriale / VOD

Nowe logo Disney+ oznacza wielkie zmiany. Jest się czego bać?

przeczytasz w 1 min.

Być może zauważyliście już zmiany w wyglądzie logo Disney+? Nowa identyfikacja wizualna marki nie jest kwestią przypadku. Co za nią stoi i czy jest się czego obawiać?

Co oznacza nowe logo Disney+?

Granatowe tło, z którym do tej pory kojarzony był serwis Disney+, to już przeszłość. Jego miejsce zajął niedawno kolor morski, co nie uszło uwadze wprawionemu oku widowni. Zmiana ta nie jest kwestią jedynie estetyki, a głębszego rebrandingu i wewnętrznych przeobrażeń, pozostających w związku z niedawną fuzją platformy z Hulu (oraz charakterystyczną dla niego, zieloną oprawą wizualną).

Uważamy, że znaleźliśmy równowagę między nowością a nostalgią. Zmiany podkreślają, że Disney+ ma wszystko, co ludzie kochają w marce Disney, ale także zmienia się i uzupełnia ofertę o nowe rzeczy do pokochania 

– mówi Andy Baker, wiceprezes ds. kreatywnych w Disney+.

Nowe logo Disney+ korzeniami sięga jesieni ubiegłego roku, kiedy to The Walt Disney Company ogłosiło gotowość nabycia pozostałych 33% udziałów Hulu od NBCUniversal. Co ta decyzja oznacza w praktyce? 

Nowe logo Disney+ – idą zmiany?

Jeśli chodzi o polskich widzów, nowe logo Disney+ nie wiąże się z żadnymi konkretnymi zmianami (przynajmniej o takowych na ten moment nie wiadomo). Serwis Hulu nie jest bowiem dostępny na naszym rynku, a jego wybrane treści dotychczas oferowane były właśnie na Disney+.

Inaczej sprawy mają się w Stanach, gdzie w ramach Disney+ wyodrębniono ostatnio dedykowaną im kategorię – obok Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars i National Geographic.

Źródło: Disney+, fastcompany.com

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PeetBoss
    10
    Ale ilość nowych filmów czy seriali jest tak częsta, że aż przeraża starocią. Jeśli już nawet jest jakiś nowy serial, to celowo wrzucają sezon przez prawie rok czasu i nie dla tego, że dopiero tworzą nowe sezony, a dla tego żeby wyglądało, że coś tworzą.
    • avatar
      KENJI512
      9
      Myślałem, że tęcza będzie.
      • avatar
        baertus11
        6
        rebranding poprawności politycznej i olewania fanów dużo nie pomoże.....
        • avatar
          Kenjiro
          4
          Zauważyłem, głównie dlatego, że aplikacja się zaktualizowała i działa teraz wolniej niż poprzednio na przystawce do TV.
          • avatar
            michael85
            3
            Disney nie potrzebuje zmiany loga tylko zakończenia z równouprawnieniem, rezylientnością, różnorodnością itp bzdurami.
            • avatar
              DarioX7
              2
              MSheU
              • avatar
                vacotivus
                2
                Co znaczy? Nic dobrego. Korpo pitu-pitu jak zawsze.
                • avatar
                  DezMond
                  1
                  disney juz na dnie szura dawno
                  • avatar
                    First-Ever
                    0
                    Moana 2 - wrzesien 2024, oby tego nie zrąbali.