• benchmark.pl
  • Gry
  • E3: Agni's Philosophy - silnik Luminous lepszy od Unreal Engine 4, film zwala z nóg
Gry

E3: Agni's Philosophy - silnik Luminous lepszy od Unreal Engine 4, film zwala z nóg

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
61 komentarzy Dyskutuj z nami

Kiedy zobaczymy go w grach?

Epic Games kilka dni temu pokazało możliwości silnika Unreal Engine 4. Materiały te zrobiły na większości zainteresowanych spore wrażenie, ale okazuje się, że prawdziwą "bombę" przygotowuje Square Enix’s.

Firma pokazała możliwości swojego nowego silnika - Luminous. Zaprezentowane materiały wyglądają wręcz rewelacyjnie i już teraz wszystko wskazuje na to, że Unreal Engine 4 będzie miał bardzo poważnego konkurenta.

Agni's Philosophy pokaz możliwości silnika Luminous

Wielki potencjał drzemiący w nowym silniku ukazany został w demie technologicznym Agni's Philosophy. Ogrom szczegółów i idealne wręcz odwzorowanie pewnych elementów spowodowało u niektórych oglądających niedowierzanie w to, że można osiągnąć taki efekt (bez żadnego "upiększania") na obecnej generacji sprzętu.


Na targach E3 przedstawiciele Square Enix’s po raz kolejny pochwalili się zatem swoim materiałem. Tym razem jednak był on co jakiś czas zatrzymywany i zmieniano na bieżąco niektóre elementy, aby pokazać, iż materiał odtwarzany jest w czasie rzeczywistym.

Obyło się bez jakikolwiek zacięć, wszystko chodziło nadzwyczaj płynnie. Nie podano konfiguracji sprzętu jaki użyty został do prezentacji, ale musiało być to coś naprawdę mocnego. Wiadomo jednak, że silnik Luminous napędzać ma produkcje na nowej generacji konsol oraz PC.

Jakie wrażenie robi na Was to, czego do tej pory dokonali ludzie ze Square Enix’s? Czy Luminous rzeczywiście zagrozi Unreal Engine 4?
 

Więcej o grach:

Źródło: youtube, dsogaming, edge-online

Komentarze

61
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kumodoushin
    6
    Prezentuje się zacnie, kwestią otwartą pozostaje pytanie, jak się ma cała reszta silnika. Fajnie, że coś się dzieje, teraz tylko czekać na pożegnanie obecnej generacji konsol... albo powrót deweloperów do PC jako podstawowej platformy :D
    No i czekamy na optymalizację, bo ta zaginęła w akcji kilka lat temu.
  • avatar
    krzywyzielarz
    4
    Super tech demo.
    Jak ja nie lubię motion blur'a, wszystko jest przez to nie wyraźne.
  • avatar
    Warmonger
    3
    Rewelacja, ale zastrzeżenia mam te same, co przy prezentacji UE4. Efektów cząsteczkowych jest tu więcej, niż konfetti na paradzie w Rio, a a większości składają się z zupełnie nijakich kulek. Można, ale po co?
  • avatar
    renholder1987
    3
    Dla mnie rewelacja.W końcu square enix to studio ktore zrobiło taki tytuł jak chrono trigger.No i zajmują się nową Larą
  • avatar
    Konto usunięte
    3
    Robi wrażenie. W końcu ci ludzie mają włosy. Poezja :)
  • avatar
    Terrorek
    2
    łooooooooooooo szacun ;)
    Pozatym fajny bylby motyw na gre z tego ;p
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    Na mnie większe wrażenie wywarła prezentacja Unreal Engine 4. Tutaj w natłoku wydarzeń nie da się szczegółowo ocenić wyglądu otoczenia. I do tego jeszcze ten zje**ny styl anime. Ale mimo to czekam na nowego LoK na tym silniku ;]
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    Wyglada dobrze, ale ocenianie silnika przez autora po po tech demie i porownywanie go do innego dema ukazujacego zupelnie rozne sceny, jest dosc infantylne i glupie.
  • avatar
    Robert2137
    1
    jestem pod wrażeniem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • avatar
    Atak-Snajpera
    1
    Ja obstawiam że wśrodku tego PC siedziały conajmniej dwie najmocniejsze karty od AMD lub Nvidii
  • avatar
    Szymon331
    1
    Mnie wyszła gęsia skórka. Nareszcie POSTĘP na horyzoncie :)
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Ten silnik był pokazany kilka dni wcześniej niż Unreal Engine 4, a dopiero teraz pojawia się news. :(
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Genialny silnik graficzny - wygląda to bardzo realistycznie. Miejmy nadzieję, że jeśli którykolwiek z producentów zdecyduje się na jego wykorzystanie, to nie będzie używał go na tworzenie gry pod konsole, a później robił port na PC, bo to zniszczy cały efekt...

    Tym bardziej martwi informacje sprzed kilku dni, jakoby konsole PS3 i xBOB360 mogą pociągnąć do 2014 roku :/

    Oby ten silnik był wykorzystywany na PC, bo konsole w życiu nie obsłużą takiej grafiki...Już silnik CryEngine i Frostbite zostały sztucznie ograniczane na potrzeby konsol, a śmiem twierdzić (pomimo iż wyżej wymienione silniki wciąż kryją sporą ilość możliwości), że Agni's Philosophy wygląda nieco lepiej...

    Zobaczymy jak to będzie.
  • avatar
    Fugens
    1
    Jednym słowem ja%&*$%#&e
    Toż to jest kamień milowy. UE4 i Luminous coś przepięknego, tylko konsol trzeba się pozbyć bo będzie płacz.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Ja obstawiam że tam siedzi GTX 680 SLI
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Czemu np. Takich gier nie robią i na takiej grafie?
    Tylko jakieś gówna co na 6 częściach jedzie na tej samej grafice.
    Chciałbym,żeby następna część Final Fantasy była na tej grafie :)
  • avatar
    Chiny_X
    0
    Unreal ma dużo lepsze oświetlenie, tu wygląda na statyczne, może to przez "fabułę".
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    W czym konkretnie jest ten silnik lepszy od UE4? W tytule zawarta jest ocena, a w tekscie nie ma nawet słowa o porównaniu faktycznych możliwości wymienionych silników.
    Cała ocena bazuje na subiektywnej ocenie autora, który raczej niezbyt ogarnia omawiane zagadnienie, a publicznie lepiej sobie darować takie teksty bez nawet najmniejszej próby uzasadnienia. Podziękował za takie onetowe newsy.
  • avatar
    SoundsGreat
    0
    Gdyby się serio postarali to to by płynnie działało na 4 średnich rdzeniach i czymś pokroju GTX460/HD6850.
  • avatar
    anthony0013
    0
    chcecie mieć super-realistyczną grafikę, lepszą od Unreal Engine 4 oraz tego Luminous, CryEngine 3 i wszystkich innych - wyjdźcie za zewnątrz, przejdźcie się po parku, pojeździjcie na rowerze...
  • avatar
    Konto usunięte
    -1
    Grafika na bardzo wysokim poziomie, jednak fizyka szczególnie w 0:19 gdzieś zginęła
  • avatar
    Konto usunięte
    -1
    Prawdziwy next gen, 3d smarki wyglądają przy tym biednie. Oby nowe konsole dały rade pociągnąć podobną grafikę.
  • avatar
    Kieresz
    -2
    I co sie jaracie...ludzie....wspomnijcie "realtimowe" filmiki z killzone 2 i motorstorm z 2005....mialo byc super, wyszlo jak zwykle...square nawet na takim engine zrobi i tak do dupy gre tak jak wszystkie na ta generacje...
  • avatar
    gambiter
    0
    mój acer x73s i3, 540m , chyba tego nie udzwignie
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    No tak ładnie to wygląda ale dopóki na papierze nie zobaczę specyfikacji tego silnika to wychodzi takie "wróżenie z fusów" - lepszy, gorszy.
    Na mnie największe wrażenie zrobiło demo Samarytanin na UE 3.5 a do tej pory i tak nie uświadczyliśmy żadnej gry z podobną grafą. O ile dobrze pamiętam to 4 karty graficzne były potrzebne by to demo chodziło płynnie.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Ja mam do dema Square Enix pewne wątpliwości, wygląda to tak jak gdyby niektóre sekcje mapy były wygenerowane. Większość rzeczy na tym filmiku zakrywa blur niby wrażenie ruchu. Postacie są blisko statycznych elementów które pewnie nie były całą planszą. Na filmie pokazują minimalne ruchu pod kątem ale gdyby obrócili kamerę w drugą stronę zobaczyli byśmy pewnie skybox..
  • avatar
    Marcinpl25
    0
    Unreal 4 według mnie wyglądał lepiej tutaj ot co przedstawiony dzień miasteczko. W UE4 największe wrażenie wywarła na mnie gra świateł.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Ludzie wy chyba ślepi jesteście zobaczcie brodę jak faluje na wietrze zobaczcie ubranie fizyka rewelacja! Zobaczcie twarze MIAZGA! Unreal Engine4 miał wgniatać w ziemie Samarytanin miał wyglądać jak Trabant przy BMW M6 Unreal Engine 4 jedynie co mi sie podoba w UE4 to iskierki nic po za tym.
  • avatar
    plewcio
    0
    Grafika grafika. Byle by fabuly nie robili z dupy jak w ff13