• benchmark.pl
  • Netflix
  • Najtańszy plan Netflixa z kolejnymi ograniczeniami. Widzowie czują się oszukani
Filmy / seriale / VOD

Najtańszy plan Netflixa z kolejnymi ograniczeniami. Widzowie czują się oszukani

przeczytasz w 1 min.

Remedium na walkę ze współdzieleniem kont przez Netflixa miał być dla użytkowników wprowadzony w 2022 roku (w niektórych krajach) pakiet z reklamami. Jak się okazuje, te ostatnie to nie jedyny koszt, jaki ponoszą widzowie, pragnący płacić mniej.

Pakiet z reklamami – Netflix blokuje dostęp do kompletnej biblioteki

Według najnowszych doniesień serwis blokuje dostęp do wybranych filmów i seriali subskrybentom najtańszego pakietu. Tym, którzy chcą się z nimi zapoznać, sugeruje zaś zmianę planu subskrypcji. 

Krok ten nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem. Zapowiadany był bowiem już z chwilą ogłoszenia nowego pakietu i pozostaje w bezpośrednim związku z kształtem umów licencyjnych, nie przewidujących możliwości osadzenia bloków reklamowych w niektórych produkcjach.

Podczas gdy zdecydowana większość programów telewizyjnych i filmów jest dostępna w planie z reklamami, wybrane nie są z powodu ograniczeń licencyjnych 

– można przeczytać w oficjalnym komunikacie Netflixa.

Z taką właśnie sytuacją mamy do czynienia w przypadku “Nocy dziękczynienia” – ubiegłorocznego horroru, za sprawą którego sprawa blokowania przez Netflixa dostępu do treści została nagłośniona. Podobny problem występuje w odniesieniu do tytułów, takich jak "The Walking Dead", "Peaky Blinders" czy "House of Cards".

Pakiet z reklamami Netflixa – kiedy w Polsce?

Na ten moment pakiet z reklamami Netflixa nie jest dostępny dla polskich użytkowników. Nie mieliśmy też okazji usłyszeć żadnych zapowiedzi w sprawie terminu, w którym zadebiutuje nad Wisłą. Kiedy jednak to już nastąpi, warto pamiętać o wiążących się z planem ograniczeniach, aby uniknąć późniejszych rozczarowań. 

Źródło: Netflix, x.com/MauroNL3

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    guru43
    2
    Metoda małych kroczków z tymi cenami i ograniczeniami. Debile się z każdą kolejną zmianą na ich niekorzyść przyzwyczają i zaakceptują, a potem będzie trzeba płacić za 720p, gdzie będzie się oglądało 50% czasu będą leciały reklamy i to interaktywne, żebyś nie daj boże nie robił w międzyczasie czegoś innego. A barany portfelem choćby nie wiem co nie zagłosują, bo sobie nie wyobrażają życia bez Netflixa i innych mutlimediów.
    • avatar
      xmexme
      1
      Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Widać ciągle mają za dużo urzytkownikow.
      • avatar
        danieloslaw1
        -2
        w każdym serwisie vod powinnpo być tak że 1 pakiet to 1080p drugi to 2k a trzeci to już 4k ewentualnie drugi to 4k a trzeci to 8k. Tylko ze biterate powinno być zwiekszone z 5-10krotnie
        • avatar
          yureek
          0
          zawiną się jak Viaplay, do lata 2025...
          • avatar
            stalkerpl
            0
            niech motłoch płaci za ten chłam i cicho siedzieć dziady, nie stac was to do roboty