Gry

Project CARS 3 ma nawiązywać do Need for Speed Shift

przeczytasz w 1 min.

Powoli zaczynamy poznawać informacje przybliżające nam Project CARS 3. Gra ma być owocem nauki, jaką wyciągnięto przy poprzednich produkcjach.

Przedstawiciele Slightly Mad Studios potwierdzili ostatnio, iż pracują nad Project CARS 3. Chociaż na oficjalną zapowiedź gry cały czas czekamy to już teraz pojawiają się pierwsze informacje na temat tego, czego można się po niej spodziewać.

Spodobają się one tym graczom, którzy dobrze bawili się przy Need for Speed Shift. Ian Bell, CEO Slightly Mad Studios, stwierdził w ostatnim wywiadzie, iż Project CARS 3 może być uznawane za duchowego następcę tego tytułu.

„Przy Project CARS 2 postawiliśmy na ogromną różnorodność przez co mieliśmy nieskończone problemy z balansem rozgrywki. To dla nas solidna lekcja i chociaż nie mamy zamiaru zmniejszać zawartości, wiemy co musimy poprawić, gdzie podejmowaliśmy kiepskie decyzje, które, nazwijmy to, były nieoptymalne. Project CARS 3 będzie bardziej duchowym następcą Need for Speed Shift, przede wszystkim przed dobra, za które wszyscy go pokochali.”

Chodzić może tutaj głównie o symulacyjny model jazdy. Need for Speed Shift to oczywiście gra, którą przygotowało Slightly Mad Studios. Miała swoją premierę w 2009 roku.

Źródło: dsogaming

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    chotnik2
    -2
    Niech zrobią grę o wyściagach po mieście jak NFS U1/2.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      PC 2 jest zdecydowanie dobrym krokiem w kierunku solidnego symulatora, jest dużo bliżej ideału jakim jest RRE niż poprzednia część. Nareszcie prowadzenie samochodów stało się sensowne i nie nawiązywało jak jedynka do kiepskich arcadówek. Oczywiście nie jest to gra idealna, bo nieporozumieniem na całej linii było dodanie udziwnień w stylu RX, które ani nie są realistyczne w prowadzeniu ani też nie wiadomo na jakiej zasadzie mają nawiązywać do reszty gry, i do tego fatalnie zbalansowane. Ale i tak dwójka to spory krok do przodu w stosunku do poprzedniej części.
      • avatar
        freezoid
        0
        jeżeli będą się tak wzorować na NFS: shift to bez kierownicy nie ma co nawet podchodzić do tej gry