Ciekawostki

Revolut Plus to coś dla tych, którzy chcą więcej za mniej

przeczytasz w 2 min.

Revolut Plus kosztuję połowę tego, co Premium, a oferuje dużo więcej niż (bezpłatny) Standard. Sprawdź, co konkretnie zyskujesz, płacąc za ten plan.

Kilka miesięcy temu poznaliśmy nowy cennik Revolut, a teraz nadszedł czas na kolejną modyfikację oferty tej usługi. Pojawił się nowy plan – kierowany do tych, którzy chcą czuć się bezpiecznie podczas zakupów w sieci, mieć dostęp do dodatkowych funkcji serwisu, a równocześnie nie chcą płacić tak dużo, ile kosztuje wariant Premium. Co konkretnie ma do zaoferowania Revolut Plus?

Czym jest i ile kosztuje Revolut Plus?

Revolut Plus plasuje się pomiędzy bezpłatnym kontem standardowym, a wariantem Premium. Kosztuje 14,99 zł na miesiąc (a więc połowę tego, co trzeba zapłacić za Premium). To niewielka kwota, szczególnie że oferta jest bardzo ciekawa. Utrzymane zostają miesięczne limity: 800 złotych do wypłaty z bankomatów i 1000 zł przy wymianie walut, ale dochodzi szereg korzyści (względem konta darmowego) – to przede wszystkim: 

  • karta z możliwością personalizacji, 
  • priorytetowa obsługa klienta przez całą dobę, 
  • konta Junior dla 2 dzieci i z dodatkowymi funkcjami 
  • oraz ochrona zwrotów pieniędzy za zakupy i bilety (do 1000 zł na rok).

Oczywiście częścią pakietu Plus są też wszystkie funkcje dostępne w bezpłatnej wersji usługi Revolut. Mówimy zatem między innymi o narzędziach do budżetowania i analizy wydatków, wygodnych płatnościach międzynarodowych czy bezpiecznych transakcjach bezdotykowych.

Zakupy pod ochroną

Jak widzisz, jedną z najważniejszych zalet nowego planu jest ochrona zwrotów pieniędzy za zakupy i bilety. Chodzi o to, że w przypadku odmowy zwrotu towaru, jego uszkodzenia czy kradzieży, możesz liczyć na to, że pieniądze trafią na twoje konto Revolut. To maksymalnie 1000 zł rocznie w przypadku pakietu Plus, a także 2500 zł – Premium oraz 10 000 zł – Metal. 

Felix Jamestin, szef produktów Premium w Revolut, powiedział, że „premiera Revolut Plus ma zwiększyć komfort zakupów i chronić portfele klientów przed finansowym uszczerbkiem. Otrzymują nie tylko nowy, tani plan z ochroną zakupów, ale także dostęp do funkcji dostępnych wyłącznie w planach płatnych. Liczymy, że Plus trafi w gusta naszych klientów”. 

A jeśli zastanawiasz się, który pakiet będzie dla ciebie najlepszy, to… 

Zobacz porównanie Revolut vs Revolut Plus vs Revolut Premium vs Revolut Metal:

Revolut cennik

Źródło: Revolut

Czytaj dalej o Revolut: 

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    blido1988
    10
    "Zakupy pod ochroną" Hahahaha dobry żart... Opiszę w telegraficznym skrócie moją "przygodę" z tą dziadowską platformą: mniej więcej w połowie tego roku zostałem oszukany przez pewną firmę przez co poniosłem straty w wysokości prawie 13k PLN. Ponieważ większość pieniędzy (11k) wpłaciłem tej firmie kartami płatniczymi liczyłem że uda mi się odzyskać chociaż część tej kwoty. 6k wpłaciłem przez mBank (karta MasterCard) i 5k poprzez Revolut właśnie (też karta MasterCard). w obu bankach (o ile Revolut można w ogóle nazwać bankiem) wdrożyłem procedurę obciążenia zwrotnego czyli chargeback. Opisałem dokładnie całą sytuację, przedstawiłem co było mi obiecane i co otrzymałem w rzeczywistości (i tu zapodam dobry lifehack - screenshoty, wszędzie róbcie screenshoty). Opisałem nawet cały przebieg oszustwa który też zarejestrowałem na screenshotach. mBank przyjął reklamację płatności poprzez wideorozmowę na ich platformie web, miły konsultant wszystko spisał i obiecał złożyć w moim imieniu skargę do MasterCard. Poinformował o orientacyjnych terminach i zapowiedział informowanie mnie na bieżąco o przebiegu reklamacji. Tymczasem w Revolut musiałem wypełniać obszerny formularz samodzielnie i robić to NA TELEFONIE poprzez ich serwis który do tego się zawieszał i kilkakrotnie musiałem wypełniać wszystko od nowa. Na szczęście i tak pisałem na komputerze w notatniku i potem wysyłałem sobie txt do wklejenia poprzez schowek Google - pisanie długiego tekstu na telefonie to byłby koszmar. Tak więc ta niedogodność wiązała się tylko z koniecznością powtórnego zrobienia kopiuj-wklej. Done, reklamacja w toku. Kilka tygodni później dostaję e-mail z mbanku że sprzedawca nie odpowiada na reklamację (i się nie dziwię, bo scam był oczywisty a dowody przytłaczające, nie było w ogóle pola do manewru). Poinformowano mnie że sprzedawca dostał deadline do 12 grudnia i jeżeli się nie ustosunkuje do reklamacji to zostanie ona rozpatrzona na moją korzyść. I tak też się stało - dostałem od mBanku zwrot 6000zl. Natomiast co dostałem od Revolut? Lakonicznego maila, że chargeback zostaje odrzucony ponieważ... Sprzedawca nie odpowiada! Czyli na zasadzie ”sorry klient, oszust udaje że nie istnieje, więc pozwolimy mu zachować wyłudzone pieniądze.” Brawo Revolut, pogromco banków! Rzeczywiście wyrwiecie banki z korzeniami swoimi niesamowitymi usługami. Warto dodać, że w mBanku mam najzwyklejsze, podstawowe konto (ekonto) za które nie płacę nawet złamanego grosza. W Revolut natomiast mam piękną, ciężką metal
    • avatar
      raffal81
      5
      Założyłem jak można było się weryfikować przez PRAWO JAZDY, wysłałem. Teraz chcą dowód i nagrywanie jakiegoś video z twarzą :D:D:D to już sobie darowałem ;] mam trochę cykora by wysyłać jakieś skany dowodu osobistego ;]
      • avatar
        Lyyar
        4
        Wejdzcie na FB na jakąś grupę o revolucie jakie ludzie mają problemy - kasa wsiąka nagminnie i nie ma do kogo się zwrócić gdyż w 99% przypadków rozmawia się na czacie z automatem - gdy poczytałem te wszystkie komentarze odechciało mi się revoluta. Jednak postanowiłem spróbować i założyć konto. Po weryfikacji, wysłaniu zdjęcia prawa jazdy, dowodu własnego zdjęcia otrzymałem informację, że prośba o założenie konta została odrzucona Próbowałem się dowiedzieć dlaczego. Otrzymałem informację, że ze względów bezpieczeństwa nie mogą mi udzielić informacji. Niech się walą !!! (oczywiści nadal przysyłają maile zachęcające do założenia konta).
        • avatar
          dexiji
          1
          Ja używam chyba od 2 lat do płacenia w eur i usd w necie, super sprawa. 0 problemów, przelicznik walut wychodzi dużo lepiej niż w bankach i jest szybciej.
          • avatar
            Blejd
            1
            Też używam Revoluta od kilku lat głównie do zakupów z neta z zagranicy , aktualnie siedzę na Premium ale chyba zmienię właśnie na Plusa , bo to co potrzebuje tam jest.
            • avatar
              dziks
              0
              Używam od półtora roku i jestem bardzo zadowolony. Ale używam tylko do drobnych zakupów (online i w podróży) i nie trzymam na revolucie wielotysięcznych kwot. Jeżdżenie po Europie między Polską, Niemcami, czy Szwajcaria, gdzie wszędzie są różne waluty, stało się nagle o wiele łatwiejsze :) Ja, mogę tylko polecić.
              • avatar
                Silver
                0
                Prostsze warunki i bez opłat po spełnieniu warunków ma konto PKO SA. Nie bym chciał reklamować ich, ale po pierwsze jest to bank, po drugie to polski bank aniżeli obcy kapitał po 3 i co najbardziej w tym istotne - karta działa jak rewolt z racji podpisanej umowy współpracy. Także te 30 zł za nie wiem co to co najmniej słabo. Jedyną dużą zaletą jaką dostrzegam przeciw takiemu PKO jest, że jak chcę na klika dni pożyczyć kasę a mam kredytówkę to można sobie wpłacić na konto a potem przelać na ROR. Opcja ta też zadziała chcąc wypłacić kasę z takiego SODEXO.
                • avatar
                  fastmarek129
                  0
                  Właśnie się zniechęciłem do REVOLUT - znajomi z pracy też mają jakieś problemy ze znikającymi przelewami.