Gry

W Cyberpunk 2077 można będzie uniknąć bezpośrednich starć

przeczytasz w 1 min.

CD Projekt RED chce zapewnić graczom dużą swobodę działania. Odnajdą się tutaj także sympatycy skradania się i cichego działania.

Nie da się ukryć, że oczekiwania związane z Cyberpunk 2077 są bardzo duże. W ostatnich tygodniach mówi się o tej grze zdecydowanie więcej, dzięki czemu mamy coraz wyraźniejszy obraz rozgrywki, jaką przygotowuje dla nas polski producent. Właśnie potwierdzono, iż można spodziewać się tutaj sporej swobody działania.

I nie chodzi o duży i otwarty świat, o którym wspominano już wcześniej. Cyberpunk 2077 stanowić ma połącznie gry akcji i RPG (z widokiem FPP). Chociaż walka ma być istotną częścią rozgrywki, można będzie uniknąć bezpośrednich starć. Dzięki oficjalnemu profilowi gry w serwisie Facebook dowiedzieliśmy się, iż odnajdą się tutaj także sympatycy skradania się i cichego działania.

„Wrogowie nie zawsze będą świadomi gracza. Można to wykorzystać na swoją korzyść, np. skradając się do niczego niespodziewających się wrogów, zakładając pułapki lub implementując wirusy. Plan ataku jest równie ważny, jak jego wykonanie. Nigdy nie zmuszamy graczy do przyjmowania określonego stylu walki, zawsze mogą używać tego, co uważają za najlepsze możliwe rozwiązanie w danym momencie.”

Kilka innych informacji dotyczących rozgrywki prezentowaliśmy już w jednej z wcześniejszych publikacji. Data premiery gry pozostaje zagadką.

Źródło: wccftech

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    sabaru
    -12
    Cyberpunk to Cyberpunk tamto ale jak gameplayu nie było tak nie ma.