Gry

Wydajność silnika gry. Podsumowanie

Niestety, jak wyraźnie widać na powyższych wykresach, gra wbudowaną ma opcję ograniczania ilości klatek na sekundę. Z tego powodu, niezależnie od konfiguracji, w testach wydajności nie przekracza granicy sześćdziesięciu FPS-ów.

Grafika - Niski poziom detali

Grafika - Średni poziom detali

Grafika - Wysoki poziom detali

Moja konfiguracja testowa

  • Procesor: AMD Athlon 64 X2 6000+ (2x3.0GHz)
  • Pamięć: 4x 1GB DDR2 800
  • Karta graficzna: nVidia GeForce 8800 GTS 320MB
  • System operacyjny: Windows XP


Podsumowanie

Turok to przeciętny shooter z przeciętnym wykonaniem i przeciętną fabułą. Trudno mi było znaleźć coś co w grze przyciągnęłoby na dłużej. Może oprócz kilku ciekawych dinozaurów, które i tak tracą wiele ze swojego uroku z powodu kiepskiej grafiki, a przecież gra chodzi na dość nowoczesnym silniku.

Trudno też uwierzyć że tak kiepski tytuł da się skrzywdzić jeszcze bardziej, ale okropne tłumaczenie, na które skazuje nas wydawca jest jednym z poważniejszych powodów dla których warto tą grę ominąć. Na rynku jest wiele dobrych, ciekawych i dobrze wykonanych First Person Shooterów, a w porównaniu do nich Turok to średnio przyjemne doświadczenie, które tylko w teorii jest warte swojej ceny.

Moja ocena:
 
Grafika:
Muzyka i dźwięk:
Grywalność:
Tłumaczenie:
Ogólna ocena:

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!