Karty graficzne

Testy: STALKER

Gra, której przedstawiać nie trzeba. Udany, choć nie do końca dopracowany FPS z elementami gry role-playing. Duża pamięciożerność jeśli chodzi o teksturowanie, przez co w wyższych rozdzielczościach gra będzie preferować karty z minimum 512MB pamięci lokalnej.

Testy wykonaliśmy za pomocą funkcji demo_play pomiaru wydajności wbudowanej w grę, na uprzednio przygotowanym demie mapy "Wysypisko".

 

ustawienia
jakość wysoka
silnik
Pełne Oświetlenie Dynamiczne
profil
wysokie
szczegółowość tekstur
wysokie
filtrowanie anizotropowe
x8



W obydwu badanych rozdzielczościach nasze testowane produkty uzyskują niemal identyczną wydajność oraz płynność w grze. Na Radeonach daje się jednak zauważyć chwilowe szarpnięcia obrazu. Jest to problem sterowników i miejmy nadzieję, że zostanie on rozwiązany w najbliższym czasie. Karta bowiem posiada naprawdę przyzwoity potencjał w tej grze.