Karty graficzne

Testy: Command & Conquer 3 - Tiberium Wars

Gry z serii C&C to już klasyka gatunku RTS. Jej nowa odsłona wykorzystuje poprawiony silnik 3D "Sage", znany między innymi z poprzedniej serii C&C Generals.

    ustawienia: jakość: ULTRA HIGH
  • Anti-Aliasing: OFF / Level2
  • Terrain Detail: Ultra High
  • Water Detail: Ultra High
  • Model Detail: High
  • Texture Quality: High
  • Shader Detail: Ultra High
  • VFX Detail: Ultra High
  • Shadows: Ultra High
  • Animation Detail: Ultra High
  • Decal Detail: High



Tak jak w kilku poprzednio testowanych tytułach, Radeon prezentuje się świetnie do momentu włączenia trybu wygładzania krawędzi. Z związku z czym, karty 8600GT i 2600XT oferują nam niemal tę samą płynność, bądź jak kto woli brak płynności - 19,5kl/s. Bardzo przyzwoitą i równą wydajność w tej grze oferuje za to 7900GS. Sama gra posiada jednak podobne ograniczenie FPS co np. Neverwinter Nights 2. Maksymalny FPS blokuje się na poziomie 31kl/s, dlatego średnie wyniki są tu silnie zaniżane, a różnice pomiędzy kartami zawierają się niemal w granicy błędu statystycznego.