• benchmark.pl
  • Foto
  • Adobe ciągle przedłuża swoją ofertę na „tani” Photoshop CC i Lightroom
Foto

Adobe ciągle przedłuża swoją ofertę na „tani” Photoshop CC i Lightroom

przeczytasz w 1 min.

Adobe po raz kolejny przedłużyło, teraz do końca lutego, ofertę na subskrypcję pakietu Photoshop CC i Lightroom.

Promocja Adobe Photoshop CC i Lightroom

Photoshop jest za drogi. Takie zdanie przynajmniej raz padło z ust użytkownika tej aplikacji, który liczy się z kosztami. To prawda, nie jest to tanie narzędzie, a system subskrypcji w ramach Adobe Creative Cloud wcale nie sprawił, że podchodzimy do tego produktu z mniejszą nieśmiałością. Lightroom to z kolei idealny kompan Photoshopa zwłaszcza dla osób, które zawodowo parają się obróbką fotografii. Często wystarczy nawet sam Lightroom, który nie jest narzędziem przesadnie drogim. Jednak zestaw Lightroom i Photoshop to co innego. Adobe od kilku miesięcy zachęca nas do zakupu subskrypcji promocyjnego zestawu w cenie 9,99 dolara/miesięcznie.

Promocyjny program Photoshop dla fotografów miał zakończyć się z dniem 31 grudnia 2013 roku, ale mamy już styczeń, a oferta nadal obowiązuje. Tym razem termin jej zakończenia wyznaczono na luty 2014. Spodziewamy się, że oferta będzie ponownie przedłużona. Niestety, w przeciwieństwie do poprzedniej oferty promocyjnej, która chwilowo była dostępna dla wszystkich, teraz by tanio subskrybować oba wspomniane programy konieczne jest posiadanie jakiejkolwiek aplikacji Adobe w wersji CS3. Studenci mogą skorzystać z kolei z ulg cenowych za subskrypcję całego pakietu.

Źródło: Adobe

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Balrogos
    6
    Jak to miesiecznie bezsensu chce kupic oprogramowanie anie placic abonament.
    • avatar
      Konto usunięte
      4
      Ja dodam jeszcze kilka informacji.
      Wszystkie dotychczasowe oferty promocyjne są wyłącznie dla użytkowników wersji pudełkowych. Niestety, ponieważ wersje cyfrowe są traktowane jako licencje masowe, (nawet jeśli są wykupione na jednego użytkownika) to dla tych licencji ceny promocyje nie obowiązują (wiem z autopsji i potwierdziło mi to same Adobe).

      Adobe ogólnie bardzo się wycwniło i w każdy możliwy sposób stara się mniejszym użytkownikom, a także użytkownikom starszych wersji oprogramowania utrudnić życie i tym samym chyba skłonić ich do wykupienia abonamentu (najlepiej za pełną cenę).

      Jak przykład przytoczę swoją sytuację. Kupiłem pakiet CS5.5 jakieś 4 miesiące przed ukazaniem się wersji CS6. Kupiłem go w wersji cyfrowej, bo było wygodniej i taniej. Do tego nie ma problemu ze zniszczonym czy zgubionym nośnikiem, nie? Jakże się zdziwiłem, kiedy odkryłem, że pliki instalacyjne z wersji CS5.5 zostały przez Adobe usuniętne z serwerów praktycznie zaraz po premierze CS6.
      Gdyby nie fakt, że udało mi się znaleźć instalkę na jakiś dysku zewnętrznym, to pół roku po zakupieniu oprogramowania za 8 tys. zł zostałbym bez możliwości korzystania z niego, bo po skontaktowaniu się z obsługą klienta Adobe okazało się, że oni nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności w tej kwestii.
      Nie została mi udzielona żadna pomoc, ani nawet nie został mi udostępniony link do plików instalacyjnych.

      Niestety, dla oprogramowania Adobe nie ma praktycznie alternatywy, przynajmniej nie do profesjonalnego zastosowania. Adobe dobrze sobie zdaje sprawę i jak tylko może wykorzystuje ten monopol.
      • avatar
        desmon
        -5
        cena nie jest taka zła