• benchmark.pl
  • Gry
  • Fani skradanek mają powód do radości – oczekiwana gra debiutuje na Steamie
Gry

Fani skradanek mają powód do radości – oczekiwana gra debiutuje na Steamie

przeczytasz w 1 min.

Skradanka z elementami survival horroru, inspirowana serią Thief, pojawiła się we wczesnym dostępie na platformie Steam. Jak na ten moment prezentuje się Gloomwood i co o grze sądzą gracze?

Gloomwood we wczesnym dostępie

Na początku tego roku Dillon Rogers, programista pracujący nad Gloomwood, zaprezentował kilka nowych informacji na temat gry - do produkcji dodano wówczas między innymi system inwentarza fizycznego i nowy pistolet. W tamtym momencie dostępne było tylko demo tytułu. Zgodnie z najnowszą informacją od twórców, Gloomwood jest już dostępne we wczesnym dostępie na platformie Steam. W sieci z tej okazji pojawił się nowy film:

Aktualnie w Gloomwood możemy zagrać w pierwsze etapy kampani, które obejmują port rybacki, kopalnie, latarnię morską i jaskinie. Zawartość gry nie jest zbyt obszerna i jej przejście nie powinno zająć dłużej niż 4 godziny. Jednak widząc opinie pierwszych graczy, nie wydaje się to być dużym problemem - na ten moment 96% z 312 opinii na Steamie jest pozytywnych. Graczom podobają się głównie klimat produkcji oraz mechanizmy rozgrywki.

Ile kosztuje Gloomwood?

Gloomwood można aktualnie kupić w cenie promocyjnej (-10%) za 64,79 zł. Kwota ta będzie obowiązywać jednak tylko do 12 września. Po tym terminie jej koszt wyniesie 71,99 zł. Gra, zgodnie z zapowiedziami twórców, ma spędzić we wczesnym dostępie maksymalnie dwa lata. 

Graliście już w Gloomwood lub planujecie przetestować grę? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: youtube, steam

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    bbkr_pl
    -1
    Cena mocno zawyzona biorac pod uwage grafike rodem z Half-Life 1 i konkurencje w postaci starych ale wciaz bardzo dobrych serii typu Thief do nabycia za grosze w promocjach.
    • avatar
      chrispata
      0
      No właśnie jakby był rok 1999 to bym się zachwycał tą grafika. Ale ze za rogiem jest już 2023 to oczekuje od gier foto realizmu, Ray tracingu i postaci składających się z minimum miliarda wielokątów.