Rowery elektryczne

Piękny, drogi, limitowany - elektryczny rower Harley-Davidson w skrócie

przeczytasz w 1 min.

Marka Serial 1 należąca do Harley-Davidson rozpoczęła właśnie przedsprzedaż elektrycznego roweru. Model Mosh/Tribute to styl vintage pełną gębą.

Elektryczny rower Harley-Davidson to hołd dla ich pierwszego motocykla z 1903 roku

Serial 1 jest marką należącą do Harley-Davidson i została stworzona z myślą o produkcji rowerów elektrycznych. Firma ma już w swoim portfolio kilka modeli - żaden jednak nie był sprzedawany w wersji limitowanej. Do teraz.

Model Mosh/Tribute to hołd dla pierwszego motocykla skonstruowanego przez Harley-Davidson już w 1903 roku. Wygląd nowego “elektryka” został odwzorowany w niemal 100% w stosunku do pierwowzoru.

Serial 1 Mosh/TributeHarley-Davidson Serial 1 Elektryczny Mosh/Tribute w porównaniu do Harley-Davidsona z 1903 roku

Nie zabrakło zatem klasycznych białych opon, siodełka i rączek obszytych brązową skórą.

Silnik i wymienny akumulator 529 Wh zapewniający maksymalnie 170 km zasięgu zamontowano pod czarną, elegancką ramą ze złotymi napisami. Napęd wykonano z włókna węglowego, natomiast o bezpieczną drogę hamowania zadbają hamulce tarczowe TRP.

Serial 1 Mosh/TributeSerial 1 Mosh/TributeSerial 1 Mosh/TributeBiałe opony, brązowa skóra - to styl vintage w pełnym tego słowa znaczeniu

Serial 1 Mosh/Tribute - cena robi wrażenie i trzeba się pospieszyć z zamówieniem

Harley-Davidson zamierza wyprodukować tylko 650 sztuk modelu Mosh/Tribute, które trafią do sprzedaży w USA oraz Europie. Zainteresowani powinni podjąć decyzję jak najszybciej, ponieważ przedsprzedaż właśnie się rozpoczęła, a realizacja dostaw ma rozpocząć się jeszcze przed końcem tego roku.

Serial 1 Mosh/TributeSerial 1 Mosh/Tribute

Cena Serial 1 Mosh/Tribute wynosi 5.999 dolarów, co w przeliczeniu na złotówki oscyluje w okolicach 23.500 zł. Zamówienia można składać przez oficjalną stronę producenta.

Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba ten rower w stylu vintage.

Źródło: engadget.com

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    stancki
    8
    Rower dla snobów i .. muzealników.
    • avatar
      bruner
      6
      Piękno tego roweru to kwestia iście zagadkowa :D
      • avatar
        Fa_sol
        4
        Jakbym miał kasę i miejsce na trzymanie "zbędnego" sprzętu to pewnie bym kupił jako małą inwestycję. Z czasem może nabrać na wartości z racji małej ilości egzemplarzy i przez to, że to ciekawostka od ikonicznej firmy. Natomiast patrząc na to realnym okiem to w tej cenie są o wiele lepsze rowery elektryczne. Już sama pojemność baterii w tej cenie woła o pomstę do nieba.
        • avatar
          Dudi4Fr
          3
          Czyli rower realnie warty jakieś 1000-2000$ a reszta to podatek od loga HD?
          • avatar
            que_pasa
            2
            To już nawet rower nie może być eko?
            • avatar
              awesome1337
              2
              23k za rower to nie jest nawet najwyższa półka cenowa, i nawet nie elektryków
              Santa Cruz v10 kosztuje jakieś 40k+ I nie ma ani silnika ani baterii
              • avatar
                baca130
                1
                Brzydki.
                • avatar
                  Mario2k
                  1
                  Czy Ja wiem czy drogi ? mój BH LynX 6s kosztował kilka stówek więcej niż ten Harley ,firmowy elektryk na dobrym osprzęcie musi kosztować grubo ponad 20tys zł , dobry przedni widelec FOX 38 kosztuje ponad 6 tysiaków . Dodać należy że bateria 529Wh nie zapewni zasięgu 170km ,chyba że na eco i nonstop mocnym pedałowaniu ale nie po to się kupuje elektryka żeby się wspomagać tylko w 25% mocy maksymalnej na ECO.
                  • avatar
                    Marekpe
                    1
                    Rower właśnie świetny pod każdym względem jak tylko będzie miał pojemny akumulator i dobry silnik elektryczny to reszta tylko na wielki plus.Bez bajerów,styl prosty a nie jakaś regulowana sztyca warta ponad tysiąc a tu porządny starej daty siodełko sprężynowe wystarczy i lepszy komfort jazdy niż z obecnych na modzie gównie.Rower ogólnie bajer tylko te opony mogły być w kolorze brązowym.
                    • avatar
                      pawluto
                      0
                      Brzydki ...Drogi...i to nie rower...
                      • avatar
                        kamishi
                        0
                        Jeżdżę e-bike dobrych parę lat. Mieszkam w mieście, wiec nie potrzebuję samochodu. Taki Harley mógłby uzupełnić moją kolekcję e-bike'ów, choć co BOSCH, to BOSCH.
                        • avatar
                          bodziokrak
                          0
                          No pewnie, niech wszystko będzie na prąd, hulajnogi, rowery, wibratory, szczoteczki do zębów, samochody, w domach klimatyzacje, a w perspektywie u nas nawet nie ma wizji na prąd z alternatywnych źródeł, bo inaczej górnicy wyjdą na ulice.
                          • avatar
                            Ad_Lou
                            0
                            24k za rower, a widelec i rama alu, napęd prosty jak konstrukcja cepa, 1 rzędówka na pasku na wolnobiegu, do tego hamulce przeciętnego producenta... piękny 'hołd' dla HD... żenada...
                            • avatar
                              piomiq
                              0
                              > Piękny, drogi, limitowany - elektryczny rower Harley-Davidson w skrócie
                              Czy piękny to już kwestia subiektywna. Mnie się na przykład on nie podoba, widziałem ładniejsze.
                              Druga rzecz to bardzo mało nawiązań do legendarnego motoru. Mianowicie
                              - kierownicę ma "normalną",
                              - rozmiar kół z przodu i z tyłu jest taki sam,
                              - brakuje charakterystycznych dla HD znaczków/logo na ramie
                              - siedzenie jakieś takie normalne, tyle że ze sprężynowe

                              Jedyne co w nim może być dobre to napęd elektryczny włączając pojemny akumulator. Może też rama jest jakaś lepsza niż u przeciętnych rowerów elektrycznych. A nie, sorry przecież to zwykła aluminiowa rama. Bieda.
                              I tyle tu się chyba tylko płaci za markę, przy wyglądzie mało nawiązującym do motoru.
                              Słabe to i moim zdaniem nie warto, bo nawet prawie nikt nie zauważy że jeździsz na rowerze od Harley Dawidson.
                              • avatar
                                denali
                                0
                                Jak dla mnie wygląda super a patrząc że to harley cena też nie jest jakaś przesada patrząc na wysokie ceny elektryków

                                Witaj!

                                Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
                                Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

                                Połącz konto już teraz.

                                Zaloguj przez 1Login