Gry

Jakość rozmycia, zasięg widzenia

Ustawienia Graficzne: Zaawansowane
Wszystkie pomniejsze efekty graficzne w grze, podzielone na pięć podgrup [Detal], [Woda], [Cienie], [Pole widzenia] i [Poziom detali odległych obiektów]. Wszystkie te opcje omówię po kolei.

Jakość rozmycia (Wysoka/Średnia/Niska)
Opcja raczej kosmetyczna. Jeśli pozostawimy ją włączoną, tło rozmyje się za każdym razem gdy bohater zostanie postrzelony. Imitując tym samym zdezorientowanie i szok. Wyłączenie tej funkcji tylko minimalnie zwiększa wydajność gry i bardziej wpływa na klimat gry niż cokolwiek innego. Do wyboru są trzy ustawienia, ale ponieważ rodzaj rozmycia zależy w dużej mierze od tego w jaki sposób bohater zostanie raniony, trudno zauważyć jakąś widoczna różnice na screenshotcie.

Jakość rozmycia włączona

Zasięg pola widzenia (Włączone/Wyłączone)
Bliźniacza funkcja do tej powyżej. Podczas rozmowy z postaciami, tło będzie się lekko rozmywać, jako że bohater ogniskuje wzrok na swoim rozmówcy. Ponownie, nieszczególnie wpływa to na wydajność, a bardziej dodaje realizmu grze.

Zasięg pola widzenia włączone

Zasięg pola widzenia wyłączone

Multipróbkowanie przeźroczystości (Włączone/Wyłączone)
Rodzaj antyaliasingu, który sprawia, że prześwitujące lub przezroczyste obiekty (drzewa czy szklane powierzchnie) stają się bardziej realistyczne. Przy słabszych komputerach można ją spokojnie wyłączyć.

Multipróbkowanie przeźroczystości włączone

Multipróbkowanie przeźroczystości wyłączone

Dodatkowe Szczegóły (1-10)
Dość dziwna opcja. Określa maksymalną ilość plam krwi wyświetlanych na podłożu kiedy ranimy przeciwnika. Opcja ta może lekko obniżyć średnią ilość FPS w grze, zwłaszcza jeśli natkniemy się na duża grupę przeciwników (co automatycznie oznacza dużo krwi ;)).

Dodatkowe szczegóły