Gry

Jakość terenu, znikanie detali drzew i obiektów

Jakość (Wysoka/Średnia/Niska)

Określa jakość wyświetlanego terenu w grze. Ma to delikatny wpływ na ilość średnich FPS, ale bardzo trudno zauważyć jakiekolwiek różnice wizualne. Dopiero przy ustawieniach niskich zmienia się odrobinę kształt odległego terenu.

Jakość wysoka

Jakość średnia

Jakość niska

Znikanie detali drzew (Wysoka/Średnia/Niska)

Definiuje poziom zalesienia Wastelandu. Najwidoczniejsze różnice są przy ustawieniach niskich, bo wtedy znikają wszystkie drzewa. Natomiast najbardziej optymalnym wyjściem dla słabych komputerów, są ustawienia średnie.

Znikanie detali drzew wysokie

Znikanie detali drzew średnie

Znikanie detali drzew niskie

Znikanie detali obiektów (Wysoka/Średnia/Niska)

Określa jak wiele detali będzie miała zwiedzana przez nas okolica. Przekłada się to mniej więcej na to jak wiele obiektów takich jak wierze ciśnieniowe czy zniszczone budynki będzie w naszym najbliższym otoczeniu. Opcja ta dość znaczenie wpływa na ilość średnich klatek na sekundę.

Znikanie detali obiektów wysokie

Znikanie detali obiektów średnie

Znikanie detali obiektów niskie