Gry

Znikanie obiektów, postaci, trawy

Znikanie obiektów (Wysokie/Średnie/Niskie)

Określa jak wiele obiektów będzie w polu widzenia bohatera. Bardzo wpływa to na wydajność, zwłaszcza przy dużych otwartych przestrzeniach. Ale zmniejszenie tej opcji na minimum sprawia, że gra traci większość ze swojego uroku.

Znikanie obiektów wysokie

Znikanie obiektów średnie

Znikanie obiektów niskie

Znikanie postaci (Wysokie/Średnie/Niskie)

Określa jak wielu bohaterów niezależnych będziemy mieli w polu widzenia na otwartych przestrzeniach. Zauważalne różnice pojawiają się dopiero przy ustawieniu suwaka na wartość 3-4, lub zupełnie na minimum (1). Polecałabym pozostanie przy ustawieniach wysokich, jako że inaczej możemy nie zauważyć szarżujących na nas wrogów.

Znikanie postaci wysokie

Znikanie postaci średnie

Znikanie postaci niskie



Znikanie trawy (Wysokie/Średnie/Niskie)

Określa poziom zarośnięcia pustkowia. Polecałabym pozostanie przynajmniej przy ustawieniach średnich, bo inaczej okolica wygląda trochę “łyso”.

Znikanie trawy wysokie

Znikanie trawy średnie

Znikanie trawy niskie