Gry

Znikanie odbić, świateł, przedmiotów

Znikanie odbić (Wysokie/Średnie/Niskie)

Definiuje jak bardzo intensywnie światło będzie się odbijać w różnych powierzeniach. Warto zmniejszyć wartość tej opcji przy słabszych komputerach.

Znikanie odbić wysokie

Znikanie odbić średnie

Znikanie odbić niskie

Znikanie świateł (Wysokie/Średnie/Niskie)

Określa zasięg oświetlenia. Opcja raczej kosmetyczna i można ją zmniejszyć na minimum przy słabszych komputerach.

Znikanie świateł wysokie

Znikanie świateł średnie

Znikanie świateł niskie

Znikanie przedmiotów (Wysokie/Średnie/Niskie)

Definiuje z jakiej odległości będziemy widzieć przedmioty „użytkowe”, takie jak broń, amunicja czy wszystkie chemiczne wspomagacze. Trudno zauważyć jakieś znaczące zmiany między ustawieniami wysokimi i średnimi, ale przy ustawieniach niskich bohater widzi na dwa-trzy metry przed sobą. Mimo wszystko polecam pozostawienie tej opcji włączonej na maksimum, bo inaczej istnieje ryzyko, że możemy jakiś przydatnych „skarbów” nie zauważyć.

Znikanie cieni (Wysokie/Średnie/Niskie)

Określa z jakiej odległości bohater będzie mógł dostrzec cienie rzucane przez obiekty. Jak już wspominałam wielokrotnie wcześniej, cieni w grze pojawia się jak na lekarstwo, dlatego nawet przy słabszych komputerach ingerowanie w te opcje ma znikome efekty.