Company of Heroes - gra typu Real-Time Strategy. Pojedynczy Radeon HD2600XT radzi sobie znakomicie w rozdzielczości 1280x1024. A co jeśli chcemy wykorzystać pełną rozdzielczość naszego panoramicznego panelu LCD? Pojedyncza karta z tego segmentu może nie wystarczyć, na szczęście istnieje jeszcze CrossFire ;)

Testów dokonaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia pomiaru wydajności.
ustawienia | jakość Ultra |
| jakość shaderów | wysokie DX9 |
| jakość modeli | wysokie |
| Szczegółowość tekstur | Ultra |
| Cienie | wysokie |
| Odbicia | wysokie |
| Szczegółowość budynków | wysokie |
| Fizyka | wysokie |
| Jakość drzew | wysokie |
| Szczegółowość terenu | wysokie |
| Jakość efektów | Ultra |
| Zagęszczenie efektów | Ultra |
| Ślady na obiektach | włączone |
| Szczegółowość modeli | 100% |


W "Kompanii Braci", jak to w RTSie bardzo liczy się wysoka rozdzielczość. Jeśli pojedyncza karta pozostawia tu pewien niedosyt, to już ich tandem pozwala na swobodną grę w rozdzielczości 1600x1200 lub panoramicznej 1680x1050.
Command & Conquer 3 Tiberium Wars - drugi z RTS'ów użyty do testu. Także bardzo wymagający jeśli chodzi o kartę graficzną. W tym przypadku różnice procentowe w wydajności kart niewiele nam powiedzą - maksymalny fps w grze dla naszych ustawień to 31.

Pomiary dokonywane Frapsem na jednej z map trybu Skirmish.
Ustawienia:
- jakość: ULTRA HIGH
- Anti-Aliasing: OFF / Level2
- Terrain Detail: Ultra High
- Water Detail: Ultra High
- Model Detail: High
- Texture Quality: High
- Shader Detail: Ultra High
- VFX Detail: Ultra High
- Shadows: Ultra High
- Animation Detail: Ultra High
- Decal Detail: High

Spowolnienia w grze są bardzo odczuwalne, na niektórych, co bardziej złożonych mapach. Jeśli włączymy jeszcze Anty-Aliasing, FPS spadnie nam do poziomu żenująco niskiego. No cóż gra optymalizacją nie grzeszy, jednak tandem dwóch Radeonów HD2600XT wystarczy nam do gry w wysokiej rozdzielczości, ale już raczej bez AA.



