Gry

Przeciwnicy w Civilization V będą mądrzejsi

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
12 komentarzy Dyskutuj z nami

Gra studia Firaxis Games okazała się być świetną produkcją, ale nie bezbłędną. Producenci zapowiadają dużą łatkę, która naprawić ma większość niedogodności i sprawi, że o wygraną będzie trudniej.

Nikt nie ma chyba wątpliwości, że piąta Cywilizacja jest co najmniej bardzo dobrą grą - świadczyć może o tym średnia ocen z sieci, która jak dotąd nie spadła poniżej 90%. Patch oznaczony numerem 1.1 wprowadzi poprawki zarówno w kwestii sztucznej inteligencji, samej rozgrywki, jak i trybu multiplayer.

  Warto przeczytać:
 

Jedną z najważniejszych poprawek, jakie wniesie zapowiadana łatka jest ulepszenie sztucznej inteligencji przeciwników. Dotychczas, często zachowują się oni bezsensownie, dzięki czemu nieraz wygrana przychodzi zbyt łatwo. Duże zmiany czekają także cały system dyplomacji, na który wielu graczy narzekało. Oprócz tych ulepszeń, cała gra zostanie poprawiona i wykluczone zostaną z niej liczne błędy - pełna lista planowanych zmian znajduje się tutaj (w języku angielskim). Niewątpliwie więc jest to bardzo dobra wiadomość.

Przypomnijmy, gra Civilization V zadebiutowała na rynku we wrześniu. Tytuł skierowany jest wyłącznie do graczy, którzy do zabawy używają komputerów osobistych.

Źródło: GameInformer

Polecamy artykuły:    
PlayStation Move - poznaj magiczną różdżkę Sony
Test 16 coolerów - który schłodzi najlepiej?
Premiera: więcej rdzeni i megaherców od AMD

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    nursiak
    A spolszczenia od pseudo wydawcy cenegi (z premedytacja z malej litery) jak nie ma tak nie ma. Klamcy (cenega) umiescili informacje na pudelku ze polska wersja bedzie do sciagniecia z sieci po premierze. Nie wiedzialem ze po premierze znaczy (np. za 10 lat). Sama informacja o spolszczeniu ze strony takze zniknela. A teraz rada dla tych ktorzy chca miec gre za darmo (np. do multiplayera) (i przy okazji dac nauczke temu pseudo wydawcy ktory patrzy tylko jak tu zrobic w #$@#& klienta i wyciagnac od niego kase). Kupujemy gre w sklepie, zanosimy do domu, rejestrujemy na steamie, sciagam. Nastepnie wracamy do sklepu i zwracamy gre powolujac sie na niezgodnosc towaru z opisem (jesli robia problemy, straszymy rzecznika praw konsumenta). Zycze tej firmie zeby padla, natomiast bardzo szczerze juz od czasow Borderlands
  • avatar
    van_graf
    Taa, system dyplomacji a w szczegolnosci handlu wymaga kilku poprawek. Kiedy przeciwnikowi grozi totalna anihilacja z mojej strony i chce go jeszcze oszczedzic zeby zdobyc troche surowców to okazuje się że to on mi stawia warunki...
  • avatar
    marko22
    A nie można było poczekać z miesiąc i dopracować bubla? Na stronie 2k klną ich ile się da.
  • avatar
    Towarzysz Komisarz
    Szkoda, ze kolejna legenda gier - Sid Meier - firmuje buble. Najpierw Peter Molyneux z fablle, potem Lord British z Tabula Rasa, a teraz wielki Sid. No cóż, będziemy go pamiętać z czasów Microprose :)
  • avatar
    Skurczybyk
    E tam.
    Jak pierwszy raz włączyłem- rozwijam się szybciutko, olewam wojsko, przewaga punktowa nad kompem już spora, a tu niespodzianka- jesteś zagrożeniem dla świata i wszystkie inne civki pierdut na mnie- heh i po graniu :) Nie jest źle z AI :P
    Ale i tak najmilej wspominam jedynkę :) Tylko chyba zbyt prosta była bo jako mały pryszcz na emperor bez większych problemów przechodziłem. Ale teraz to nie to samo co za dawnych lat- nawet mi się nie chce nowych gier rozpracowywać w takim stopniu :)
  • avatar
    dnetsky
    gram w civilizację od czasów Amigi
    i nie wyobrażam sobie grać w nią po POLSKU !!!
    toś to profanacja

    mało tego niektóre tłumaczenia są poprostu głupie
    albo śmieszne

    albo nieraz nie mieszczą się na miejscu

    bez żartów panowie